100 Reacties

VRIEND

15 dagen geleden

Reactie op Amann89

Ik heb dat dus gister ook voor het eerst gehad! Heel de dag heel warm en in ...
Helaas door de hormonen 馃ゲ

14 dagen geleden

Reactie op Kmchild

Oh wat heftig! Jeetje niet leuk! Kunnen jullie geen hulp inschakelen van fa ...
Gelukkig helpt familie ook al, maar toch willen (vooral ik) we nog veel zelf doen.

13 dagen geleden

Fijn om ff te klagen. Ik weet alleen niet specifiek waarom, maar alles is vandaag gewoon even stom. Maagzuur, nog 6 weken werken, gezeur en gedoe op werk, ik ben moe, ik wil dingen doen en ik ben een dikke bol. Zoiets.

13 dagen geleden

Vandaag verrast met m鈥檔 babyshower en ik zag het 茅cht niet aankomen. Sta je dan met je ongewassen haar, blote billengezicht en legging 馃槶 Alles was mega leuk geregeld en het was zo leuk dat iedereen er was, maar ik baal er z贸 erg van dat ik er zo verschrikkelijk uitzag 鈽癸笍

13 dagen geleden

Ah heb een leuke voor jullie. Net een compleet vreemde (vrouw ook) op een feest van het werk van m'n vriend:" je hoeft niet lang meer zo te zien!" Nog nooit met haar gesproken, geen woord verder gewisseld en je noemt me nu eigenlijk heel erg dik....thanks joh, hahahahaha

13 dagen geleden

Al nachten op een rij om half 4 wakker om te plassen, en dan slaap ik daarna niet meer 馃お.

13 dagen geleden

Reactie op emmasj

Ah heb een leuke voor jullie. Net een compleet vreemde (vrouw ook) op een f ...
Eigenlijk zou je het gewoon moeten doen en zeggen nee hoor ben gewoon dik 馃枙馃従馃槀

13 dagen geleden

Reactie op lisaxx98

Misschien kijken of je wat vind op vinted
Ik ben zo blij te lezen dat iemand anders die gevoel ook heeft馃様. Ik ben soms ook echt klaar met zwangerschap zijn. Moet nog 2 maanden, maar van mij mag t klaar zijn. Pijn, extreem moe, nergens zin in. Weten dat er nog veel werk ligt te wachten, maar er niet toe komen, bah.

13 dagen geleden

Reactie op Femcrm

Bijna 30 weken. Het is echt vreselijk. Lang uitgesteld maar ga binnenkort t ...
De huisarts vragen om een recept Omeprazol, dagelijks een capsule en je bent er (hopelijk) van af!

13 dagen geleden

Half 5 wakker 馃ゲ elke dag. Pijn mn rug van t slapen. Mijn enkel zwaar gekneusd dus kan er niet lekker mee liggen 馃ゲ en donderdag wil ik naar Disney hoop dat t dan ver over is 馃槵

13 dagen geleden

Reactie op Unicorn-24

Half 5 wakker 馃ゲ elke dag. Pijn mn rug van t slapen. Mijn enkel zwaar gekne ...
Balen zeg! Misschien alvast even uitzoeken hoe de rolstoel verhuur daar werkt? Dan kun je daar altijd op terugvallen, kan het de trip in ieder geval niet verpesten 鈽猴笍

13 dagen geleden

Oi oi, zijn er hier meer die 's nachts ook zo'n last van de heupen hebben? Daardoor draai ik meer, maar dat draaien gaat ook niet meer van harte... Morgen maar weer de fysio bellen, las net dat dat kan komen omdat de boel daar aan het verweken is.

13 dagen geleden

Nouww, ik mis gewoon eens een goeie seksbeurt馃槄 geen buik die in de weg zit, flexibeler zijn en betere standjes!

13 dagen geleden

Reactie op Leone10

Oi oi, zijn er hier meer die 's nachts ook zo'n last van de heupen hebben? ...
Jep! Kan maar kort op elke heup liggen wat resulteert in veel draaien. Bekken doen daarbij ook zeer.馃ス馃ス Ik slaap met een kussen tussen de benen die verlicht wel iets!

13 dagen geleden

Reactie op bumblebeedc

Balen zeg! Misschien alvast even uitzoeken hoe de rolstoel verhuur daar wer ...
Dankjewel 馃榿馃珷 heb even gekeken ene website zegt 20 euro andere 15. En wie t eerste komt.

13 dagen geleden

Ik ben helemaal niet meer zo vrolijk. Neem alles te serieus en heb overal last van. Echt een zeurpiet 馃檲馃檲 Ik werk in het onderwijs, ik moet nog 2 weken maar man wat kijk ik uit naar m鈥檔 verlof! Ik vind er geen bal aan 馃き

13 dagen geleden

Gisteravond vierde mijn man zijn verjaardag, en ergens bij de laatste gast rond een uurtje of 1 is de kat ontsnapt. Hebben alle instanties/Facebookgroepen/kattenbak en voer tips enzo al gedaan en mijn man is buiten aan het zoeken maar ik voel mij zo niet normaal schuldig. Vanochtend lekker uitgeslapen terwijl hij in de kou en de regen buiten is, en de andere kat is echt hartverscheurend miauwend door het huis aan het zoeken. En ik kan niks anders dan in paniek huilen en met een harde buik op de bank liggen

13 dagen geleden

Reactie op Siem7

Gisteravond vierde mijn man zijn verjaardag, en ergens bij de laatste gast ...
Komt goed! Hopelijk is ie gechipt, de mijne was ook ontsnapt een keer en kwam toen snachts doodleuk aankakken en het gekke was, ze was ook nog eens krols馃槄馃槄 maar goed geen kittens

13 dagen geleden

Reactie op Siem7

Gisteravond vierde mijn man zijn verjaardag, en ergens bij de laatste gast ...
Ah wat sneu zeg, hopelijk komt hij snel terug

13 dagen geleden

Reactie op lisaxx98

Komt goed! Hopelijk is ie gechipt, de mijne was ook ontsnapt een keer en kw ...
Ik hoop het, hij heeft echt 0,0 survivalskills