100 Reacties
13 dagen geleden
Reactie op lisaxx98
Misschien kijken of je wat vind op vinted
Ik ben zo blij te lezen dat iemand anders die gevoel ook heeft馃様. Ik ben soms ook echt klaar met zwangerschap zijn. Moet nog 2 maanden, maar van mij mag t klaar zijn. Pijn, extreem moe, nergens zin in. Weten dat er nog veel werk ligt te wachten, maar er niet toe komen, bah.
13 dagen geleden
Half 5 wakker 馃ゲ elke dag. Pijn mn rug van t slapen. Mijn enkel zwaar gekneusd dus kan er niet lekker mee liggen 馃ゲ en donderdag wil ik naar Disney hoop dat t dan ver over is 馃槵
13 dagen geleden
Reactie op Unicorn-24
Half 5 wakker 馃ゲ elke dag. Pijn mn rug van t slapen. Mijn enkel zwaar gekne ...
Balen zeg! Misschien alvast even uitzoeken hoe de rolstoel verhuur daar werkt? Dan kun je daar altijd op terugvallen, kan het de trip in ieder geval niet verpesten 鈽猴笍
13 dagen geleden
Reactie op Leone10
Oi oi, zijn er hier meer die 's nachts ook zo'n last van de heupen hebben? ...
Jep! Kan maar kort op elke heup liggen wat resulteert in veel draaien. Bekken doen daarbij ook zeer.馃ス馃ス Ik slaap met een kussen tussen de benen die verlicht wel iets!
13 dagen geleden
Reactie op bumblebeedc
Balen zeg! Misschien alvast even uitzoeken hoe de rolstoel verhuur daar wer ...
Dankjewel 馃榿馃珷 heb even gekeken ene website zegt 20 euro andere 15. En wie t eerste komt.
13 dagen geleden
Ik ben helemaal niet meer zo vrolijk. Neem alles te serieus en heb overal last van. Echt een zeurpiet 馃檲馃檲
Ik werk in het onderwijs, ik moet nog 2 weken maar man wat kijk ik uit naar m鈥檔 verlof! Ik vind er geen bal aan 馃き
13 dagen geleden
Gisteravond vierde mijn man zijn verjaardag, en ergens bij de laatste gast rond een uurtje of 1 is de kat ontsnapt. Hebben alle instanties/Facebookgroepen/kattenbak en voer tips enzo al gedaan en mijn man is buiten aan het zoeken maar ik voel mij zo niet normaal schuldig. Vanochtend lekker uitgeslapen terwijl hij in de kou en de regen buiten is, en de andere kat is echt hartverscheurend miauwend door het huis aan het zoeken. En ik kan niks anders dan in paniek huilen en met een harde buik op de bank liggen
13 dagen geleden
Reactie op Siem7
Gisteravond vierde mijn man zijn verjaardag, en ergens bij de laatste gast ...
Komt goed! Hopelijk is ie gechipt, de mijne was ook ontsnapt een keer en kwam toen snachts doodleuk aankakken en het gekke was, ze was ook nog eens krols馃槄馃槄 maar goed geen kittens