101 Reacties
13 dagen geleden
Reactie op Siem7
Ik hoop het, hij heeft echt 0,0 survivalskills
Heb je een schuurtje of afdakje? Anders voor de zekerheid misschien een mandje/kleedje met wat water en brokjes neerleggen. Wij wonen in een rustige buurt dus ik heb zelf het raam beneden wel eens open gelaten zodat ze er toch in kon als ze dan terug kwam.
13 dagen geleden
Bijna 29 weken zwanger en ik voel de kleine lekker bewegen. Voel wel dat me energielevel begint te dalen en dat ik momenteel een zeer kort lontje heb. Ook heb ik maar twee setjes kleding en helemaal niks leuks om aan te doen. Daarnaast hebben we momenteel gewoon een drukke planning en merk ik dat het soms een beetje te veel wordt. Moeilijk om aan toe te geven en mijn man begrijpt het al helemaal niet. Ik ga maar door...
13 dagen geleden
Reactie op Femcrm
Heb je een schuurtje of afdakje? Anders voor de zekerheid misschien een man ...
Hij zat in een hele dichte struik bij de buren, vanochtend/vanmiddag zijn mijn man, mijn broer+schoonzus en mijn vader door de hele buurt aan het zoeken geweest en ik was dus één groot jankfestijn met harde buiken en bleef binnen bij de andere kat. Uiteindelijk nog wat extra brokjes en snoepjes buiten neergelegd en hem geroepen, en op mijn stem besloot meneer wel te reageren 🤦♥️
12 dagen geleden
Reactie op Leone10
Oi oi, zijn er hier meer die 's nachts ook zo'n last van de heupen hebben? ...
Vannacht echt bagger geslapen. Bleef draaien en met kussens klooien maar hielp nauwelijks. Vanmorgen wakker met pijn in mn bovenbuik wat nu naar pijn in mn onderbuik is gegaan en last van mn onderrug.
En mn vriend maar de hele tijd ‘grappen’ over een 3e. Pfff zoek t uit. Vorige zwangerschap was ook niet heel makkelijk aan het eind, maar dit pfff echt niet nog eens.
12 dagen geleden
Reactie op Eva_Noorwegen
Vannacht echt bagger geslapen. Bleef draaien en met kussens klooien maar hi ...
Oh herkenbaar. Vannacht precies het zelfde gehad ben daarbij ook nog eens super misselijk en dat trekt ook niet weg. Met pijn en moeite ben ik een droog zacht broodje aan het eten.
Hier komt er geen derde meer. Vind het goed! 🤣😭
12 dagen geleden
Bij week 15 was de babykamer af. Paar weken geleden puntjes op de i gezet, helemaal tevreden.
Echter zitten we al 2,5 met waterlekkage in onze woonkamer. En nu gehoord dat ze de boel weer moeten openbreken. Dus nu verhuizen wij nog last minute voor men bevalling en begin ik helemaal opnieuw met alles😞 aan ene kant heeel blij dat we eindelijk naar fatsoenlijk huis gaan, maar ook ontzettend balen dat ik opnieuw moet beginnen zolaat in mijn zwangerschap🥺
12 dagen geleden
Reactie op El.11
Bij week 15 was de babykamer af. Paar weken geleden puntjes op de i gezet, ...
Fijn dat je een nieuw droog plekje krijgt, maar wat een vreselijke timing 😑
11 dagen geleden
Vandaag 29+3 en wat een pijn weer.. ik was er eindelijk vanaf en nu begint het weer, pijn in de bekken, rug en zelfs mijn billen. Ik loop erbij als een oud omaatje 🤣
VRIEND
11 dagen geleden
Een vriendin van mij wilt elke keer videobellen en dan ben ik gauw een uur verder. Normaal geen probleem, maar ik ben de laatste tijd zo ontzettend moe in de avond dat ik daar geen even geen behoefte aan heb. Nu zei ik dat ik erg moe en liever een andere dag bel krijg ik terug:
“Slaap lekker wijfie, heb je ijzer te kort? Lijkt me niet zo goed hoor dat je zo moe bent 🥺
Geeft niets meis, ik maak me alleen zorgen om jou 🥰”
Dat noemen ze het derde trimester. Ik ben al moe als ik m’n sokken aan moet trekken 🥲 HB is trouwens niks mis mee hahha
11 dagen geleden
Reactie op Bipedsole
Een vriendin van mij wilt elke keer videobellen en dan ben ik gauw een uur ...
Ah Jaa, ik ben 22 en niemand om me heen heeft kinderen of is zwanger. Vragen zoals wat is een vluchtkoffer en waarom heb je dat. Of laatst toen ik zei dat ik last had van harde buiken zei een vriendin niet zo in je kind porren. Ik kan me dan van binnen zo opvreten ookal kunnen zij er ook niet veel aan doen😂
11 dagen geleden
Reactie op Bipedsole
Een vriendin van mij wilt elke keer videobellen en dan ben ik gauw een uur ...
Ik heb ook dit soort vriendinnen. Omdat hun zwangerschappen zo vlekkeloos zijn verlopen verwachten ze dat ik overal bij ben na bijvoorbeeld 18.00. Sorry dreumes gaat om 19.00 naar bed toe en mam vliegt er ook voor 21.00 in.
Ben ook zo snel moe gewoon pff
11 dagen geleden
Heerlijk topic dit!♥️
Ik ben echt heel blij met mijn zwangerschap en vind het heerlijk..maar soms! Nu 29 weken en iedereen zegt iets over mijn buik, collega's "zo! Nou is je buik echt groot!".. klanten "je moet zeker niet lang meer?".. uhm jewel nog tot eind januari.. en van de vorige zwangerschap weet ik dat ik nog niet eens op 2/3 ben en echt in een waggelende walvis kan veranderen 🥴😩.. en dan al die gassen in mijn buik! Er is gewoon geen ruimte, en maar boeren en scheten laten.. ik voel me zo oncharmant en niet vrouwelijk!! Pff kijk uit naar mijn. Eigen lijf terug te hebben..
En dan de collega's die heerlijke filet American voor je neus aan het wegwerken zijn! Jaloers!!!!
11 dagen geleden
Mijn buik is echt.. Flink aan het buiken om het zo maar te zeggen. Ben er super trots op, het is echt een goeie ronde buik, maar ik krijg steeds meer het gevoel een bezienswaardigheid te zijn.
Werk in een winkel en heb nog twee weken te gaan tot mijn verlof, maar iedereen wil een 'gezellig' praatje en steeds hetzelfde riedeltje ook.
Superlief dat ze zo betrokken zijn, maar ja ik hoef niet lang meer, ja het is mijn eerste, nee ik vind het helemaal niet spannend maar dat is wel wat er verwacht wordt,
nee dit is geen excuus om in mijn persoonlijke bubbel te komen, en nee Gerda ik ga niet alsnog voor je bukken nu omdat jij je leesbril niet bij je hebt en kijk niet zo verontwaardigd naar me dat ik nee zeg, ik heb de coronatijd als winkelmanager overleefd en ik ga sowieso echt niks extras meer voor jullie doen hoor, dat respect moet wederzijds zijn ✌🏻
Maar als je echt wil weten hoe het gaat Gerda:
Ik heb een baby met lange benen die aan het indalen is,
het voelt alsof haar hoofd elk moment uit mijn vagina kan komen zetten, haar kont uit mijn navel, en de hakken trappen mijn organen en ribben plat. Ik kan niet lekker meer poepen en volgens mij ziet het daaronder nu uit als roadkill want ik besloot mij gisteren te scheren terwijl ik niet eens fatsoenlijk een spiegel erbij kon houden.
Zo, dat was mijn rant, want ondanks alles mag dit lieve drukke meisjes echt nog wel 2 maanden blijven zitten en groot en sterk worden en ga ik het denk ik zelfs missen als ze me niet meer bont en blauw trapt en draait♥️
Ben wel toe aan een borrel nu