102 Reacties
7 dagen geleden
Ik ben ziek en voel me echt verrot. Keelpijn en mag er bijna niets tegen innemen. Jeetje wat is het klote om griep te hebben als je zwanger bent. Paracetamol helpt bij mij niets.
7 dagen geleden
Reactie op An19872024
Heerlijk topic dit!♥️
Ik ben echt heel blij met mijn zwangerschap en vind h ...
Zoo herkenbaar! Ben ook echt klaar met die opmerkingen. “Weet je zeker dat het er geen 2 zijn haha”. Nee ik lach hier niet (meer) om. Ik kan er ook niks aan doen dat mijn buik groot is.
6 dagen geleden
Ik ben opgenomen in het ziekenhuis met hypertensie. Lig aan het infuus en controles. Voorlopig niet naar huis :(
6 dagen geleden
Ik kan maar niet in slaap komen en mn zoontje wordt om 6uur alweer wakker..
6 dagen geleden
Hier 29+6 veel last van me bekken en harde buiken en heel erg moe maar heb ook een kleintje van 8 maandjes die 10.4kg weegt veel getilt moet worden en bedje op laagste stand omdat hij zich al optrekt en dan een puber van 13 die alles beter weet hahah soms denk k uff maar weet dat het waard is en eindelijk na 2 jongens zometeen een dochtertje 🥰 beetje vlug alleen na 7 weekjes weer preg
6 dagen geleden
Voel me heel slecht de afgelopen weken, het derde trimester valt me veel zwaarder dan verwacht. Ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik verlof maar ik moet eerst nog volgend weekend verhuizen, ik ga zelf niks tillen uiteraard maar ervaar er allemaal erg veel stress van. Ik slaap slecht, heb hoofdpijn, heel veel bekken pijn en last van m’n voeten omdat ik toch al 13 kg extra mee til. Daarnaast zijn er nog wat zorgen om de groei van het kindje.. Ik hoop dat als ik verlof heb dat ik me wat beter ga voelen en wat rustiger aan kan gaan doen.
3 dagen geleden
Ik lig vandaag een week in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging en naar omstandigheden gaat het goed, maar ik ben het zo zattttt. En ik moet nog een hele tijd blijven, wat dubbel is, want: hoe langer de baby in mijn buik mag blijven zitten hoe beter, maar dat betekent ook dat ik hier nog wel 3 / 4 weken lig tot de bevalling, en dan de periode erna nog.
Toch niet helemaal wat ik me had voorgesteld bij de laatste loodjes 🥲
3 dagen geleden
Ik heb het gevoel dat het lichaamsdeel dat het hardste verweekt m'n hersenen zijn... 🫠 kan niet op woorden komen, raak spullen kwijt, vergeet echt van alles. Probeer hierin mild te zijn naar mezelf maar het grootste deel van de tijd kan ik mezelf wel voor de kop slaan. Maar goed: nog 10 werkdagen te gaan en dan "hoeft" er ook niks meer dus hopelijk lukt het dan om een beetje milder te worden voor mezelf🙏
3 dagen geleden
In spoed tijd last minute nog even verhuizen in het derde trimester. Dit gaat opzich wel ondanks men bekkeninstabiliteit en snel vermoeidheid hebben.
Maar waar ik meeste last van heb is in veel houdingen en vooral lighoudingen slecht lucht te krijgen, en me hart zo voelen bonzen als ik ook maar iets doe.
Dat is zo vreselijk😭
één dag geleden
Ben heeel moe, maar kan gewoon niet slapen. Vanmiddag ook al, zooo irritant 😴
7 uur geleden
Duizelig, hoofdpijn, misselijk, benauwd, wazig zien...
Alle alarmbellen af want je denkt meteen aan zwangerschapsvergiftiging natuurlijk. Maar zelfs met die extra stress was mijn bloeddruk keurig 110/74.
Even vergeten dat ik met dit weer altijd migraine krijg, en sinds de zwangerschap gaat die gepaard met misselijkheid.
De benauwdheid is omdat er een hele prop baby compleet bovenin mijn buik zit en ik amper kan ademhalen...
Zoooo irritant dat de symptomen gewoon precies hetzelfde zijn 😂💔