102 Reacties

6 uur geleden

Reactie op Bipedsole

Ben bang dat ik ziek aan het worden ben. Verkouden, last van m鈥檔 keel, hoof ...
Uhoh, ben net beter van 3 weken ziek zijn. Hoop dat het voor jou niet zo lang duurt. Kon de trap bijna niet op en was even bang dat het door de zwangerschap kwam, heel blij dat dat niet zo is. Nog ruim anderhalve maand te gaan in een huis met meerdere verdiepingen 馃お

4 uur geleden

Fijn om even toe te geven: alles voelt op dit moment te veel. Alleen het gezellige getrappel van die heerlijke hummel in mijn buik brengt me nu geluk. Ik ben zo onbeschrijfelijk moe. Aankleding 鈥榮 ochtends voelt al als een grote drempel. Ik schaam me en voel me schuldig dat ik zulke kleine dingen zo ontzettend zwaar begin te vinden. Eigenlijk vooral omdat het alledaagse leven met bijbehorende taken als een grote logge trein voorbij blijft denderen. Sommige dingen gaan gewoon door en kan je niet naast je neerleggen. En rust vinden is zo moeilijk, ik blijf zo gejaagd, zelfs als ik snachts in bed lig. Ik wou dat ik helemaal nul verantwoordelijkheden meer had, dat alles voor me gedaan werd en ik mij alleen maar bezig hoefde te houden met die heerlijke kleine in mijn buik. Wat zou dat heerlijk zijn. Verlof begint over 2 weken, ik hoop zo dat ik dan eindelijk die rust en ruimte kan vinden om helemaal op te gaan in die laatste weekjes samen Zo, dat lucht op 馃ゲ