20 Reacties

één dag geleden

Mijn kraamzorg was gister op bezoek en IVM bevallen winter moest ik een dekentje bestellen/kopen met een TOG waarde van 3.5 voor me ledikante en cosleeper dan

één dag geleden

Reactie op lisaxx98

Mijn kraamzorg was gister op bezoek en IVM bevallen winter moest ik een dek ...
Heeft ze ook een andere optie dan een dekentje aangeboden? Wij willen namelijk absoluut geen dekentje de eerste weken/ maanden.

één dag geleden

Reactie op Cynnntje

Heeft ze ook een andere optie dan een dekentje aangeboden? Wij willen namel ...
Nee, maar ik zie dat je met slaapzak ook TOG waardes hebt, Staat ook in de labels

één dag geleden

Wij hebben de inbaker slaapzak van puck a baby teddy, ook bij ons dochtertje gebruikt, echt fan-tas-tisch! eerste paar dagen dekentje gedaan maar zo onrustig en vaak wakker, inbakeren is zo fijn voor ze, ik raad die van puck a baby echt aan!

één dag geleden

https://www.puckababy.com/nl/piep-0-3m-teddy-winter.html?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist&bl3nlclid=387772d4-2b01-400e-ab1d-9c168f69aba4&utm_term=BESLI387772d4-2b01-400e-ab1d-9c168f69aba4#301=6621 deze is het die wij hebben gebruikt en weer gaan gebruiken, echt heel fijn. Misschien kunnje er iets mee!

één dag geleden

Reactie op Cynnntje

Heeft ze ook een andere optie dan een dekentje aangeboden? Wij willen namel ...
Hier niet, dekentjes en laken. Sowieso de eerste 3 maanden. Mijn zoontje was ook erg klein, zelfs de kleinste slaapzakken waren onveilig. Waren veel tegroot

één dag geleden

Bij ons vertelde de kraamzorg dat we eerst geen slaapzak mochten ivm veiligheid. Heb nu alleen een heel dun lakentje, dus wel een goede om eens voor een dikker lakentje te kijken voor dit winterkindje😅 Zou het in ieder geval met je kraamzorg bespreken.

één dag geleden

Reactie op emms2821

Wij hebben de inbaker slaapzak van puck a baby teddy, ook bij ons dochtertj ...
Dat verschilt heel erg per baby of ze dat fijn vinden. Onze dochter vond t helemaal niks. Die werd alleen maar onrustiger van inbakeren. En bij de dochter van mijn zusje was dat hetzelfde. Ik ga nu eerst weer rustig kijken wat onze knul fijn vindt. Ik zou zelf niet gelijk te dure inbakerslaapzakjes kopen. Is anders altijd nog zo gekocht.

één dag geleden

Pas geboren Winter inbakerslaapzakje Piep teddy 0-3m Daarna naar Inbakerslaapzakje Mini 3-6m Wij doen ook geen deken. Wel een kruik.

één dag geleden

Reactie op K D A

Pas geboren Winter inbakerslaapzakje Piep teddy 0-3m Daarna naar Inbakersl ...
Kraamzorg geeft hier aan dat je kruik niet mag gebruiken icm slaapzak /inbakerslaapzak. Maar altijd met laken en deken als extra bescherming tussen je kindje

één dag geleden

Reactie op M_1986

Kraamzorg geeft hier aan dat je kruik niet mag gebruiken icm slaapzak /inba ...
Kruik leg je aan het voeten einden niet in de slaapzak

één dag geleden

Reactie op K D A

Kruik leg je aan het voeten einden niet in de slaapzak
Dat begrijp ik. Maar dan mis je alsnog het laken/deken tussen je baby en de kruik. Je mag de kruik dan wel gebruiken voor voorverwarmen maar als je kindje met een kruik moet slapen met een kruik, dan moet de kruik op laken/deken liggen en niet los in het bedje.

één dag geleden

Ik vind dekentjes en lakentjes echt eng. De vorige keer heb ik me in het begin wel over laten halen halen. Deze keer doe ik dat niet meer. Gewoon meteen lekker slaapzakje.

10 uur geleden

Voorstander van slaapzak. Meest veilige

7 uur geleden

Wij gebruiken puck a baby piep en ook dekentjes.

3 uur geleden

Wij gebruiken in de beginperiode dekentjes en lakentjes. Daarna over op slaapzakje. Als je het bedje volgens de richtlijnen opmaakt is datbgewoon veilig. Ook vind ik het makkelijker met een kruik, helemaal aangezien het winterseizoen is als de baby geboren wordt.

2 uur geleden

Reactie op Dennise89

Bij ons vertelde de kraamzorg dat we eerst geen slaapzak mochten ivm veilig ...
Ja weetje hun hebben ook ervaring, ze zullen het wel weten. Anders zouden ze het niet aangeven

2 uur geleden

Reactie op Blubbie

Ik vind dekentjes en lakentjes echt eng. De vorige keer heb ik me in het be ...
Is er toen wat gebeurd?

één uur geleden

Hier het liefst gelijk een slaapzak. Zeker in de winter. Vond het prettig om de baby met slaapzak en al uit bedje te kunnen halen om te voeden of troosten. De slaapkamers zijn hier ook vrij fris. Als de kraamhulp hierover zou zitten zeuren, mag ze gaan 😝 Dit wordt ons 3e kindje en heb nu al gemerkt dat dit keer weer alle protocollen zijn veranderd 🙄 blijkbaar vinden ze daar steeds het wiel opnieuw uit.