17 Reacties
4 dagen geleden
Past ze er echt niet meer in? Ik heb de babyvariant wel tot 2 jaar gebruikt bij de oudste 2.
4 dagen geleden
Onze zoon heeft best lang in die peutervariant geslapen. Vanaf 2 slaapt hij gewoon in normale bedden als we bij andere mensen zijn, toen nog met een hekje die je erop kan zetten. Misschien wel al eerder. Of op een matras op de grond. Nu heeft hij al geruime tijd een normaal bed (op poten), dus dat gaat verder goed ook als we ergens anders zijn. Zou zelf geen campingbed kopen, maar dat kan voor ieder anders zijn
4 dagen geleden
Reactie op sytskeanne
Past ze er echt niet meer in? Ik heb de babyvariant wel tot 2 jaar gebruikt ...
Nee 😳
4 dagen geleden
Reactie op lisanne-93
Nee 😳
Oh wat zonde. Mijn 3e is 10 mnd en past er ook nog makkelijk in. Ik heb zowel het tentje als een babybedje. Vind het tentje veel makkelijker meenemen, maar mijn oudste wilde op een gegeven moment niet makkelijk er in slapen omdat hij wilde opstaan in het tentje. Als je het veel gebruikt en ook voor de nacht (niet alleen overdag) zou ik denk ik toch voor een campingbedje gaan.
4 dagen geleden
Wij gebruiken de peutertentjes voor onze tweeling, heel tevreden mee! Voordeel is dat het ook lekker donker is in die tentjes, en ze staan mega snel. Bij ons slapen ze ontzettend goed in de tentjes😊
Ook nooit babytentjes gehad trouwens, vanaf het begin al deze.
4 dagen geleden
Wij hebben vanaf het begin het peuter tentje gekocht en super tevreden en lekker groot. Hij slaapt er inderdaad ook beter in als babybedje. We nemen hem ook wel eens mee naar hotel kamer en in baby bedje ziet hij ons en in tent slaapt hij veel sneller
4 dagen geleden
Reactie op M_1986
Campingbedje zou in doen
Heb je ook een tip welk campingbedje?
4 dagen geleden
Reactie op MammaJoanne
Wij gebruiken de peutertentjes voor onze tweeling, heel tevreden mee! Voord ...
Heb je dan gewoon het standaard matras erbij of de iets dikkere van 3,5?
4 dagen geleden
Reactie op lisanne-93
Heb je ook een tip welk campingbedje?
Wij hebben huismerk Prenatal.
2 dagen geleden
Hangt er van af wat je gaat doen denk ik. Wij hadden de baby en peutertent ook mee op vakantie zodat ze konden dutten langs de bedjes bij het zwembad. Makkelijk opvouwbaar en zelfs de peuter van toen 2+ vond het huisje wel gezellig en vond er zijn rust.
Ook op visite hebben we de tentjes veel gebruikt maar vooral als er geen huisdieren waren of andere kiddos. Het scheelde gewoon slepen :-)
Bedje ging vooral mee naar Center Parks
2 dagen geleden
Ik vind een gewoon campingbedje ideaal. Hebben ook 1 van de prenatal eigen merk. Ze slaapt er heerlijk in
2 dagen geleden
Ik heb beide. Dacht dat zo'n tentje handig zou zijn, maar dat is alleen met een baby die nog nergens heen gaat of een kindje wat graag gaat slapen. Ik denk dat onze 3 kinderen er samen nog niet eens 1 week in hebben geslapen.
Ik zou dus een camping bedje aanraden. Wij hebben die van Prenatal en vind dat prima voor die paar keer bij opa en oma. Op vakantie huren we gewoon een bedje, de auto is te vol 😐
2 dagen geleden
Reactie op fentje83
Ik heb beide. Dacht dat zo'n tentje handig zou zijn, maar dat is alleen met ...
Wij gebruiken het tentje echt als campingbedje. Dus voor als we op visite zijn om in te slapen. Gewoon met de rits dicht, dan kunnen ze er niet uit. Scheelt gewoon heel veel gesjouw. Bij een zwembad of op het strand ofzo zouden mijn kinderen er ook zeker niet in blijven. We gebruiken het ook om een veilige slaapplek te creëren in de caravan. Daar kun je natuurlijk geen campingbed kwijt. Campingbedje hebben we op de camping gebruikt als box. Het is echt net waar je het voor nodig hebt. Als je naar een vakantiepark gaat bijvoorbeeld hebben ze daar altijd wel babybedjes.