Hoi allemaal,
Zijn er meer dames van wie het hoofd niet stil lijkt te staan? Ik kan zo enorm veel nadenken over van alles! Op dit moment speelt dit het meest:
Mijn vriend en ik komen uit hele grote samengestelde gezinnen (alleen broers, zussen , aanhang + ouders = 25 man) en ik kan me bijvoorbeeld nu al druk maken over kerst 2025. Normaal gesproken gaan we altijd langs alle 4 de ouders, maar ik merk dat ik dat echt totaal niet zie zitten volgend jaar. Dit jaar zijn we nog met zijn 2tjes, dus prima.
Maarja, ik gok dat daar weinig begrip voor gaat zijn als we volgend jaar zouden zeggen dat we maar naar een gedeelte van de familie zouden gaan. Hetzelfde met moederdag en vaderdag, normaal gezien gaan we langs allemaal. Tel daar alle verjaardagen en alle andere vieringen bij op (+ Sinterklaas over een paar jaar), vriendinnen en ook elkaar willen zien. Zijn er meer mensen die uit grote gezinnen komen en hier misschien tips voor hebben?
Ik denk ook dat ik nogal aan het stressen ben door de hormonen, gisterenavond moest ik huilen omdat ik de ananas op had die mijn vriend blijkbaar voor zichzelf had gekocht😂 Vond het zo sneu dat hij niks had, terwijl het hem echt niks uitmaakte haha