6 Reacties

vorig jaar

Ik volg, ga zelf ook een dagje naar Disneyland met vriendinnen ben dan ongeveer 20 weken zwanger

vorig jaar

Ik ben vorige maand nog in Disney geweest. Met een zwangerschapsverklaring (wel in t Engels!!) krijg je dan idd een bandje. En dat is super handig. Bij attracties en shows(!!) mag je dan 4 mensen meenemen. Bij parades 2 mensen. Vooral bij shows is t echt top. Je mag dan bij de invaliden ingang naar binnen. Waardoor je als eerste naar binnen mag, niet hoeft te wachten en de beste plekken hebt. De attracties zijn ook fijn. Je mag dan via een aparte ingang. Scheelt ook veel tijd. Niet alle attracties doen mee. En ze maken onderscheid tussen ‘niet aanbevolen voor zwangere’ en ‘verboden voor zwangere’. Waarbij je je bandje bij die eerste categorie dus wel mag gebruiken!! Hoop dat t zo beetje duidelijk is haha. Maar met de bandje gaat er een wereld voor je open 😂 Veel plezier!

Reactie op 03suuuuus02

Ik ben vorige maand nog in Disney geweest. Met een zwangerschapsverklarin ...
Bedankt! Wij zijn met z'n 6e. Wij hebben 4 kids. Ik las inderdaad met 4 personen. Hopelijk doen ze niet moeilijk om een extra kind. Ik zal even bij m'n gyn een verklaring vragen. Ben erg benieuwd!

vorig jaar

Reactie op Amber van Leeuwen

Bedankt! Wij zijn met z'n 6e. Wij hebben 4 kids. Ik las inderdaad met 4 pe ...
Ik ben bang dat ze daar wel moeilijk om gaan doen. Ze hanteren de regels echt heel erg streng.. Maar goed. Proberen kan natuurlijk altijd!

vorig jaar

Super leuk! Wij gaan eind september ook naar disney met 3 vrienden. Juist ook vanwege de priority en omdat het natuurlijk super leuk is. Dan hebben we 1+4 bandjes, dus komt goed uit. Ik ben dan 21/22 weken. Mijn collega is eerder naar Disney geweest met familie, waarvan een zwangere. Zij hadden meer dan 4 mensen mee. Ze deden inderdaad moeilijk over extra bandjes en die hebben ze ook niet gekregen.

8 maanden geleden

Reactie op Amber van Leeuwen

Bedankt! Wij zijn met z'n 6e. Wij hebben 4 kids. Ik las inderdaad met 4 pe ...
Dag Amber, zou je dan dat extra bandje gekregen hebben? Ga zelf ook naar Disney op 18 weken zwanger, maar zijn ook met 6 personen, 4 volwassenen en 2 kids (onder 3). Dus ben wel eens benieuwd ;)