27 Reacties

9 maanden geleden

Ik zou in ieder geval de DM app downloaden. Waar ben je naar opzoek? Ik kom er elke week wel. Zonnebrandcrème is in ieder geval veel voordeliger

9 maanden geleden

Fruit zakjes zijn daar ook goed geprijsd

9 maanden geleden

De DM app downloaden en aanmelden voor gluckskind. Dan kun je gratis een babybox ophalen. Verder had ik Weleda wundschutzcreme gehaald. Die kost bij de DM 5,75. Daarnaast had ik een kortingscoupon in de app (20% korting) voor weleda. Scheelt toch weer. Ik had ook muttermilch beutel gekocht, zakjes voor de moedermelk straks, van hun eigen merk. En een crème voor de tepels voor als je borstvoeding geeft. Ook van eigen merk DM. Op aanraden van een Duitse vriendin. Verder heb je ook wasmiddel goedkoop voor de babywasjes en wasverzachter voor baby wasjes van lenor. Was ook leuk geprijsd. Mocht je nog langs de rossmann gaan, met de app van hun kun je daar ook een baby box gratis ophalen

9 maanden geleden

In sommige dm's hebben ze kleding te koop. Wollen rompers, wollen mutsje, wollen kleding vond ik heerlijk bij onze oudste (ook in de winter geboren). Verder had ik katoenen en wollen zoogcompressen, heerlijk. Daarnaast babyolie van eigen merk zonder parfum, buikolie voor jezelf van eigen merk, Weleda billenzalf, Weleda massageolie. Wasmiddel, badschuim, deo Lekker rond neuzen in inslaan.

9 maanden geleden

Ik vind deze producten erg fijn.

VRIEND

9 maanden geleden

Luiers van Babylove zijn erg fijn! Schelen vaak ook met die in Nederland. Soms een coupon met 15% korting op alle kinder/babyspullen. Sowieso het merk Babylove ben ik erg tevreden over 🩵

9 maanden geleden

Reactie op Rialdac

De DM app downloaden en aanmelden voor gluckskind. Dan kun je gratis een ba ...
Moet die die doos ook aanvragen? Ik heb me aangemeld maar kan niks vinden over die doos

9 maanden geleden

Reactie op Phenomena

Moet die die doos ook aanvragen? Ik heb me aangemeld maar kan niks vinden o ...
Ook bij Glückskind? De voucher voor de doos krijg je als het goed is na de geboorte. Het doek heb ik al wel kunnen ophalen

9 maanden geleden

Reactie op Phenomena

Moet die die doos ook aanvragen? Ik heb me aangemeld maar kan niks vinden o ...
Nadat ik me aangemeld had, stond er een voucher bij mijn coupons en kon ik daarmee de box ophalen

3 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ook bij Glückskind? De voucher voor de doos krijg je als het goed is na de ...
Waar vind ik de doek?

3 maanden geleden

Reactie op Ambertje123

Waar vind ik de doek?
Bij aanmelding zwangerschap kreeg ik deze, voucher verscheen in de app

3 maanden geleden

Reactie op Ambertje123

Waar vind ik de doek?
Bij je aankoop in de winkel krijg je de doek en koffer. De doek kreeg ik toen ik m'n zwangerschap had aangemeld, ende koffer na de geboorte.

3 maanden geleden

Reactie op Linda-91

Bij je aankoop in de winkel krijg je de doek en koffer. De doek kreeg ik to ...
Ik kreeg alleen de koffer.. hihi

3 maanden geleden

Reactie op Ambertje123

Ik kreeg alleen de koffer.. hihi
Was je al bevallen?

3 maanden geleden

Jaa

3 maanden geleden

Reactie op Ambertje123

Jaa
Dan is dat het. De vouchers zijn maar bepaalde periode geldig en al bevallen bent krijg je dus niet de voorafgaande

3 maanden geleden

Die doek is nou ook niet zo ein musthave hoor. Ik heb 'm tot nu toe nog niet gebruikt. Ligt hier meer in de kast als soort van reserve..

3 maanden geleden

Reactie op Linda-91

Die doek is nou ook niet zo ein musthave hoor. Ik heb 'm tot nu toe nog nie ...
Wat is het precies dan voor doek?

3 maanden geleden

Reactie op Ambertje123

Wat is het precies dan voor doek?
Borstvoeding doek,

3 maanden geleden

Reactie op Rialdac

De DM app downloaden en aanmelden voor gluckskind. Dan kun je gratis een ba ...
Hoe vraag je die box aan zonder Duits woonadres?