27 Reacties

9 maanden geleden
De DM app downloaden en aanmelden voor gluckskind. Dan kun je gratis een babybox ophalen. Verder had ik Weleda wundschutzcreme gehaald. Die kost bij de DM 5,75. Daarnaast had ik een kortingscoupon in de app (20% korting) voor weleda. Scheelt toch weer. Ik had ook muttermilch beutel gekocht, zakjes voor de moedermelk straks, van hun eigen merk. En een crème voor de tepels voor als je borstvoeding geeft. Ook van eigen merk DM. Op aanraden van een Duitse vriendin. Verder heb je ook wasmiddel goedkoop voor de babywasjes en wasverzachter voor baby wasjes van lenor. Was ook leuk geprijsd. Mocht je nog langs de rossmann gaan, met de app van hun kun je daar ook een baby box gratis ophalen

9 maanden geleden
In sommige dm's hebben ze kleding te koop. Wollen rompers, wollen mutsje, wollen kleding vond ik heerlijk bij onze oudste (ook in de winter geboren). Verder had ik katoenen en wollen zoogcompressen, heerlijk.
Daarnaast babyolie van eigen merk zonder parfum, buikolie voor jezelf van eigen merk, Weleda billenzalf, Weleda massageolie.
Wasmiddel, badschuim, deo
Lekker rond neuzen in inslaan.

3 maanden geleden
Reactie op M_1986
Ook bij Glückskind?
De voucher voor de doos krijg je als het goed is na de ...

Waar vind ik de doek?

3 maanden geleden
Reactie op Linda-91
Bij je aankoop in de winkel krijg je de doek en koffer. De doek kreeg ik to ...
Ik kreeg alleen de koffer.. hihi

3 maanden geleden
Reactie op Linda-91
Die doek is nou ook niet zo ein musthave hoor. Ik heb 'm tot nu toe nog nie ...
Wat is het precies dan voor doek?

3 maanden geleden
Reactie op Rialdac
De DM app downloaden en aanmelden voor gluckskind. Dan kun je gratis een ba ...
Hoe vraag je die box aan zonder Duits woonadres?