23 Reacties

vorig jaar

Hier ook maar een paar van elke attentie en dan aanvullen.

vorig jaar

Wij hebben wel veel plaats, maar gaan ook maar van elke soort er 3 of 5 uitzetten. Ik heb van die gouden schalen gekocht om erop te presenteren en erbij nog een bloemenboog met zijn naam. Wij hebben 5 verschillende soorten doopsuiker

vorig jaar

Wij wonen ook heel klein. Geen plek voor een extra tafeltje of iets dergelijks. Dus wij zetten het gewoon op een serveerplank op voetjes op het keukeneiland met een vaasje met droogbloemen naast en het geboortekaartje 🤭 Wij hebben de doopsuiker ook heel bescheiden gehouden. 2 soorten verpakkingen suikerbonen en 1 verpakking met snoepjes. Al die andere zaken vonden wij overbodig ... 😅😇

vorig jaar

Wij hebben zoiets 2e hands gekocht en gaan dit naast ons tv zetten. En telkens aanvullen 😉

vorig jaar

Ik heb een stenen plateau gekocht, niet groot. Hier ga ik gewoon een kleine hoeveelheid opzetten. En dan telkens aanvullen na bezoek. Wij hebben wel plaats om een heel assortiment te zetten maar is gewoon niet nodig vind ik. Gewoon een mooie presentatie en bijvullen kan altijd. 😊

vorig jaar

Hebben jullie misschien ook evt foto’s ?

vorig jaar

Wij presenteren het op zoiets… vind je in de action, amazon, bol,..

vorig jaar

Wij hebben deze stenen tableau. De grote pot komt ernaast te staan (naam heb ik even verborgen) 😅 en de kleine traktaties komen erop te staan. Naamkaartje komt er ook naast. Heel basic dus.

vorig jaar

Wij hebben dit voor onze doopsuiker 🥰

vorig jaar

Dit maar dan 2 stuks, en van elke soort ga ik er een paar presenteren. Heb ook nog een grote boboniere met zijn naam met dezelfde doopsuiker om erbij te zetten

vorig jaar

Wij gaan voor een stuk hout en zetten daar van elke doopsuiker 2 stuks op. Ik heb ook geen ruimte om echt een tafel te voorzien. Op de kast maken wij wat plaats voor de doopsuiker 😊

vorig jaar

Dan nog dezelfde droogbloemen in de vaasjes en het kaartje links in het houdertje 🥰 wij vullen telkens aan als er bezoek geweest is.

vorig jaar

Iemand die weet waar je zo’n houten naamcirkels met droogbloemen kan bestellen ? 🙏

10 maanden geleden

Reactie op DelphineMG

Iemand die weet waar je zo’n houten naamcirkels met droogbloemen kan bestel ...
Temu

10 maanden geleden

We hebben een ronde tafel en met verschillende erop. Als bezoek is geweest vullen we bij en moet ik nog bij maken 🫣 kom er niet aan toe met de kleine haha

10 maanden geleden

Wij doen het zo

10 maanden geleden

Reactie op DelphineMG

Iemand die weet waar je zo’n houten naamcirkels met droogbloemen kan bestel ...
Steun de lokale handelaar 😁 mijnkadootje.be

10 maanden geleden

Reactie op yannatje

Wij doen het zo
Heel mooi en elegant

10 maanden geleden

Wij hebben het zo gedaan, een wandrek dat erna in zijn slaapkamertje kan hangen

10 maanden geleden

Een paar attenties en de rest vul ik aan!