8 Reacties

één maand geleden

Ik heb een zenuwbeknelling gehad. Daarvoor mocht ik paracetamol nemen, maar moest ook rustig aan doen

één maand geleden

Je kunt de app MediMama downloaden. Daarin kun je opzoeken welke medicijnen veilig zijn.

één maand geleden

Ik zou zeker even langs de fysio gaan. Balen zeg, sterkte!

één maand geleden

Ach! Heel veel sterkte en beterschap! 💐 Ik ben nog nooit door mijn rug gegaan dus geen ervaring Ik weet wel dat als je een goede spiegel opbouwt met paracetamol (dus iedere 6 uur 2 stuks) het echt wel goed helpt bij veel stekende pijn, het maakt het allemaal wat “doffer”. Wilde je dat i.i.g. nog als tip meegeven!

één maand geleden

Ik zou langs gaan bij de fysiotherapeut of bekkentherapeut. Die kunnen je helpen, paracetamol hielp niet bij mijn rug/bekkenklachten. Mijn fysiotherapeut heeft me goed gemasseerd, was pijnlijk maar hielp uiteindelijk wel. Verder moest ik rusten maar ook in beweging blijven zodat ik niet stijf werd!

één maand geleden

Veel meer dan paracetamol mag niet (en werkt bij mij niet voor dit soort klachten), veel hittepleisters/zalf mag ook niet. Maar een kruik/pittenzak kan wel en warmte wil nog wel eens helpen. Verder idd contact met een fysio (of evt masseur?) opnemen.

één maand geleden

In bad gaan helpt bij mij vaak tegen dat soort pijn, het liefst met magnesium. Let dan wel op de temperatuur, mag niet te heet

één maand geleden

Helaas het ook gehad paar maanden terug. Kon alleen maar lopen met krukken en moest met alles hulp hebben. Mocht alleen paracetamol qua pijnstilling. Verder heeft de fysio wonderen verricht. In beweging blijven deed het ook maar dat kon ik alleen maar met krukken. Veel sterkte, het is echt vreselijk!