43 Reacties
18 dagen geleden
Wij hebben besloten om het uiteindelijk mijn partners zijn achternaam te geven omdat we het leuker vinden als we getrouwd zijn om dan met zijn allen dezelfde achternaam te hebben. Maar ja moet ik wel eerst wachten tot hij mij vraagt 😂
18 dagen geleden
Mijn man is daarin echt traditioneel. Zijn zoontje draagt zijn achternaam, ik heb zijn achternaam aangenomen en erachter mijn eigen gehouden en onze dochter krijgt ook zijn achternaam. Ik hecht er niet zoveel waarde aan en vind het traditionele van het dragen van de vaders achternaam wel wat hebben.
18 dagen geleden
Reactie op LisanneP30981
Wij hebben besloten om het uiteindelijk mijn partners zijn achternaam te ge ...
Wij hebben juist besloten om onze beide achternamen te geven omdat we deze zelf ook hebben aangenomen toen we trouwden (we gebruiken beide achternamen in dezelfde volgorde). Dus inderdaad leuk dat we straks allemaal dezelfde achternaam hebben.
Met 1 voordeel voor ons dochtertje: omdat het bij haar als 1 naam staat zal ze ook overal zo worden aangesproken, bij mij gebruiken sommige instanties (met name zorg) alleen mijn partner's naam als ze me aanspreken 🤦🏻♀️ Ik heb niet voor niets mijn eigen naam er nog achter staan he , dus wil graag dat ze die ook noemen 🤷🏻♀️😬