11 Reacties
13 dagen geleden
Ben net thuis van de mcdonalds… Ik begrijp helemaal wat je bedoelt 😂 Af en toe kan snoepen geen kwaad, ik probeer me ook in te houden maar soms is het sterker dan mezelf 😅 Vandaag ook 32+2 😍
13 dagen geleden
Ik eet nu vaak tussendoor een bak yoghurt, dat helpt wel tegen het snoepen en geeft mij wat extra brandstof om de dag door te komen.
Omdat ik niet zo gek daarop ben is het wel stracciatella yoghurt met karamel dessertsaus erdoor😋 dus nog niet echt gezond😂
13 dagen geleden
Mijn tip is noten en gedroogde vruchten. Die heb ik ook op mijn werk bij de hand voor de ‘extra’ honger. Levert ook veel mineralen en gezonde vetten die nu heel goed zijn voor de baby.
13 dagen geleden
Ik heb zelf het tegenover gestelde en mis het ontzettend om lekker te kunnen eten. Alleen omdat ik dus dit heb als ik niet zwanger ben: wat bij mij helpt is skyr (gemengd met yoghurt) als tussendoortje.
Ik neem dan vanille of aardbei van de Lidl, is ook goed te betalen. En die mag ik dan "onbeperkt" eten als ik zin heb in zoetigheid. Soms meng ik het met gewone, saaie yoghurt als ik zin heb in een smaakje.
Het beste is als je dit combineert met wat fruit na een vezelrijke lunch met gezonde vetten zoals 2 of 3 boterhammen met pindakaas/avocado/ei of een pastasalade.
De combinatie van eiwit, gezonde vetten, vezels en koolhydraten zou je langer verzadigd moeten houden.
Hopelijk ben je niet te streng voor jezelf!