5 Reacties

5 dagen geleden

Voor jezelf kiezen, ten alle tijden! Dat komt na je verlof wel weer goed!

5 dagen geleden

Echte klanten komen na je verlof gewoon weer bij je terug. Je komt zelf op de 1e plek!

5 dagen geleden

Mijn kapster had dit ook. Kindje is veel te vroeg geboren en heeft nog heel lang in het ziekenhuis moeten blijven en veel afspraken moeten annuleren. Ze was al die tijd dicht. Toen ze weer begon afspraak gemaakt (dit is ongv al 6 maanden geleden). Vrouwtje had echt oprecht zoveel zorgen dat haar klanten niet terug zouden komen en dat ze zo dankbaar was dat ik terug gekomen ben. Afgelopen week geweest en alles loopt weer op rolletjes en ze zit bijna weer helemaal volgeboekt. Zo blij voor haar! Aldus het komt goed!! Denk aan jezelf en je kindje! Dikke knuffel

4 dagen geleden

Heb je een collega pedicure waar je tijdelijk je klanten gewoon naartoe door kunt verwijzen? Sowieso is de gezondheid van je baby de belangrijkste keuze. Klanten die dat niet begrijpen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Ik zal zelf gewoon stoppen en aangeven dat je genoodzaakt ben dit tijdelijk te doen. Ik kan het me weinig voorstellen dat mensen daar geen begrip voor hebben. En anders zal ik dat gewoon naast je neer leggen. Ik ben ook zelfstandig voor mee vragen kun je me altijd een berichtje sturen. Veel succes met het maken van je keuze. Echter denk ik dat je zelf heel goed weet wat voor nu het beste en belangrijkste is.💕

één dag geleden

Ik ben fulltime zzper en ben ook vervroegd gestopt ivm bekkenklachten. Eerlijk uitgelegd hoe het zit en mijn collega overgedragen aan ze. Ze vingen het goed op je lijf gaat voor je groeit een mensje let op jezelf zeide ze allemaal. Gewoon aangeven. Jij zit er ddlk langer mee als je jezelf voorbij loopt om je klantem blij te maken