7 Reacties
2 dagen geleden
Ons zoontje kwijlt erg veel van vrijwel sinds zijn geboorte. Meermaals advies gevraagd aan Kind&Gezin, huisarts, pediater, logopedist, osteopaat, di毛tist (ja, we hebben er heel traject op zitten), maar niemand lijkt zich er vragen bij te stellen.
Soms kan je ons zoontje gewoon opsporen door het speekselspoor doorheen het huis te volgen 馃槵
Hij heeft standaard van die driehoekige kwijlslabbetjes om en die moeten overdag ook wel eens vervangen worden wegens te nat.
Met verkoudheden heeft hij het idd ook erger, maar het is vooral een combinatie van speeksel + snot/slijm waardoor het erger lijkt. Dan vinden we 's morgens een hele hoop slakkensporen over zijn hoeslakentje. Behalve neusje spoelen, eventueel was Nesivine, valt er weinig aan te doen, vrees ik.
gisteren
Reactie op Thea1994
Hier inderdaad precies hetzelfde. Ze is standaard cowboy, met haar doekje o ...
Ja hier idd ook veel de mond open, maar hij is nu ook al 2,5e week echt flink verkouden. Dus ook een verstopte neus. Twijfel ook of hij ook keelpijn heeft. Hij is sowieso dit weekend heel onrustig 馃槩
gisteren
Ja hoor, hier ook. Soms wel 3 slabben in een uur... Al ruim 2 maanden aan de gang, intussen geen nieuwe tanden erbij (ze had er al vroeg 6). De slabben van Silly Billyz nemen meer op en gaan wel langer mee. Ze heeft ook wel last van eczeem rond haar mond, ik denk door het velen kwijlen.
gisteren
De slabben van SillyBillyz werken hier heeel goed. Zit plastic aan de binnenkant dus duurt wel ff voordat ze dat doorgekwijld hebben
gisteren
Reactie op Marina22
Ja hoor, hier ook. Soms wel 3 slabben in een uur... Al ruim 2 maanden aan d ...
Hier ook een hele droge kin en wangetjes ook helemaal ge茂rriteerd door ik denk combinatie van vochtig laken met slapen en snot wat hij in bed verspreid door zijn hoofd heen en weer te draaien.
Ik ben blij als we door deze tijd heen zijn 馃槄
gisteren
Aaaltijd al een grote kwijler gehad. Nu extreem+erg hangerig dus er komt denk ik een nieuw tandje aan.