6 Reacties
3 dagen geleden
Hi!
Vervelend dat het zo loopt bij jou. Ik volg dit topic ook eventjes omdat ik overweeg dit ziekenhuis als voorkeur op te geven. Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen en zou, als de pijn me te heftig wordt, graag een walking epidural willen. Dit bieden ze bij het Spaarne Gasthuis en in Zaandam aan en niet in Amsterdam, waar ik woon.
Om even op jouw situatie terug te komen: zou je jouw zorgen misschien met je verloskundige kunnen bespreken?
3 dagen geleden
Reactie op DaphniCaroline
Hi!
Vervelend dat het zo loopt bij jou. Ik volg dit topic ook eventjes om ...
Op mijn topic over de walking epidural, reageerde één iemand dat ze een heel goede ervaring had gehad met bevallen in het Spaarne Gasthuis, al was dit wel wat jaren geleden.
3 dagen geleden
Reactie op DaphniCaroline
Hi!
Vervelend dat het zo loopt bij jou. Ik volg dit topic ook eventjes om ...
Bedankt voor het reageren🥰
Ik hoop voor jou en mij dat er goede ervaringen komen. En dit is natuurlijk ook de polikliniek en niet het bevalcentrum zelf, maar zelfs dan nog😓
Mijn vorige zwangerschap en bevalling ben ik echt super geholpen, dus ik weet hoe het kan zijn. Misschien dat dat het ook gewoon vervelender maakt.
Ik heb as donderdag een gesprek met de gynaecoloog en zal dit dan zeker bespreken met haar. Mocht ik daarna niet tevreden zijn ga ik zeker contact opnemen met mijn verloskundige en kijken of ik naar Amsterdam kan.
3 dagen geleden
Hi hi, ik heb 3 bevallingen gedaan in het ziekenhuis Haarlem Zuid. En ik moet zeggen alle 3 gingen echt heel fijn met de dames op de beval afdeling. Ze waren lief en luisterde goed naar mij. Ik kreeg ook 1 verloskundige/verpleegkundige toegewezen welke elke keer kwam. Dus niet constant 6x een ander aan je bed. Op gegeven moment als het bijna zo ver was, ging ze ook de kamer niet meer uit.
En inderdaad op de poli is echt niet best met afspraken en communicatie. Ook dat heb ik ervaren. Maar op de beval unit gaat er echt anders aan toe.
3 dagen geleden
Reactie op yo1993
Hi hi, ik heb 3 bevallingen gedaan in het ziekenhuis Haarlem Zuid. En ik mo ...
Oh wat fijn om dit te horen! En wat ben ik blij dat je dan ook 3 fijne bevallingen hebt gehad daar!
Ben gelukkig nu wel wat gerustgesteld. Bedankt❤️
MOD
3 dagen geleden
Ik ben ook bevallen in het Spaarne Zuid en kan me wel vinden in je opmerking over de communicatie, maar dan vooral bij de poli 😬.
Ik vond de dames van de bevalafdeling wel echt schatten en ze hebben me ontzettend goed geholpen daar :). Ik kies opnieuw voor dit ziekenhuis nu!