7 Reacties

17 dagen geleden

Even kunnen hoeveel ijzer er in de multifit zit. Anders slik je een dubbele dosis. Staat op het etiket.

17 dagen geleden

Ik heb vandaag het recept opgehaald en slikte Gentle Iron en moet daar mee stoppen. Als ik nog foliumzuuur slikte daar ook mee stoppen.

17 dagen geleden

Reactie op M_1986

Ik heb vandaag het recept opgehaald en slikte Gentle Iron en moet daar mee ...
Ben ook gisteren gestart met ferro maar tegen mij werd gezegd dat ik de gentle iron gewoon door mocht slikken 馃檴 Mijns inziens heeft het geen meerwaarde want ondanks het slikken daarvan is m鈥檔 ferritine gehalveerd dus ga er denk ik mee stoppen

17 dagen geleden

Reactie op VindingrijkeLibel865816

Ben ook gisteren gestart met ferro maar tegen mij werd gezegd dat ik de gen ...
Hier ook flink gezakt haha. Zo gek al die verschillende adviezen. Alleen even mijn weg vinden met inname en ontbijten e.d. aangezien de tijd morgens erg beperkt is 馃槄馃檲

16 dagen geleden

Reactie op M_1986

Hier ook flink gezakt haha. Zo gek al die verschillende adviezen. Alleen e ...
Moeten jullie de ferrofumaraat iedere dag? Ik moet hem 3x per week slikken, kennelijk bleek uit onderzoek ergens dat het beter opneemt als je hem maar 1x per 48 uur neemt en het minder bijwerkingen heeft! ik ben de hele zwangerschap al misselijk, nog steeds suprimal dus ik durfde het echt niet aan om hem op een lege maag te nemen. Nu lunch ik 3x per week lactose vrij en neem ik geen thee/koffie/rennie en ik neem hem dan in met zo鈥檔 vitamine C bruistablet.

16 dagen geleden

Reactie op jarofsouls

Moeten jullie de ferrofumaraat iedere dag? Ik moet hem 3x per week slikken, ...
Ja iedere dag 1 tablet

16 dagen geleden

Ik moest hem 1x per dag innemen op lege maag. Ook 2 uur daarna geen koffie of melk of iets. Ik heb 鈥榤 uiteindelijk in de badkamer gelegd, ik zit iedere nacht toch 4x op de toilet om te plassen. De laatste keer, rond een uur of 5, nam ik hem dan in.