10 Reacties

8 dagen geleden

Bedoelde ze niet elke keer/dag? Volgens mij staat er in de gebruiksaanwijzing wel uitkoken voor eerste gebruik

8 dagen geleden

Reactie op M_1986

Bedoelde ze niet elke keer/dag? Volgens mij staat er in de gebruiksaanwijz ...
Ik heb ze nog niet uitgepakt maar ze zei echt dat het de eerste keer sowieso niet hoefde, terwijl ik niet beter weet eigenlijk van familie ed

8 dagen geleden

Jazeker! Ik zou ze zeker elke dag uitkoken voor kindjes jonger dan 3 mnd en om de dag jonger dan 6 mnd

8 dagen geleden

Reactie op mymiracle94

Ik heb ze nog niet uitgepakt maar ze zei echt dat het de eerste keer sowies ...
Hier bij de intake er niets over gehoord. De Kraamzorg deed dat uit haar zelf de vorige keer

8 dagen geleden

Reactie op Melaniejochem

Jazeker! Ik zou ze zeker elke dag uitkoken voor kindjes jonger dan 3 mnd e ...
Met plasticen flessen zou ik dat echt niet als advies geven

8 dagen geleden

Reactie op Melaniejochem

Jazeker! Ik zou ze zeker elke dag uitkoken voor kindjes jonger dan 3 mnd e ...
Vind dit ook een slecht advies. Sws staat dit nooit in de handleiding van flessen. En nu al het nieuws naar buiten is gekomen wat voor stoffen er los komen bij plastic als je dit op hoge tempratuur wast, vind ik het niet passend. Kmoet er wel bij zeggen dat ik na dit nieuws alsnog alles in de vaatwasser gooi 😅

8 dagen geleden

Bij ons werd het bij ons vorige zoontje ook al afgeraden om ze uit te koken. Reden was dat er dan hele kleine scheurtjes in de spenen kunnen komen. Dat houdt dan juist vuil/ziektekiemen vast. Gewoon in de vaatwasser of heet afwassen was het advies.

8 dagen geleden

Ik heb bij de eerste alles uitgekookt voor het eerste gebruik en daarna ging alles (ook de kolf spullen) gewoon de vaatwasser in.

8 dagen geleden

Reactie op M_1986

Met plasticen flessen zou ik dat echt niet als advies geven
Owja wij hebben alles glas, vandaar. Spenen een keer per week uitkoken

8 dagen geleden

Reactie op Melaniejochem

Owja wij hebben alles glas, vandaar. Spenen een keer per week uitkoken
Dan is het misschien anders, alleen wordt het voor spenen dan alsnog niet aangeraden. Maar ook voor glas hoeft het niet. Hier gewoon plastic en dat was ik gewoon avonds even met de hand af