6 Reacties

één maand geleden

Ik heb nog nooit wat uitgekookt. Gewoon mee in de vaatwasser.

één maand geleden

Ik kook ook alles uit! Maar dat ga ik doen als ik rond de 35 weken ben. En dan zet ik de flesjes weer ‘in elkaar’ en stop ik het gewoon weg in de kast. Kleine tip: doe in t water een klein scheutje azijn anders kan je witte aanslag op je flesjes krijgen door t kalk, en dan erna nog ff goed afspoelen 😊

één maand geleden

Op de dag dat je het gaat gebruiken😅. Bij onze oudste had ik alles van tevoren al uitgekookt. Maar zowel in het ziekenhuis als de kraamzorg ging hier niet mee akkoord en het moest echt nog een keer uitgekookt worden

één maand geleden

Ik had ze idd tijdens mijn verlof uitgekookt en toen in een klein schoon afsluitbaar bakje gedaan.. kraamzorg had ze volgens mij vóór gebruik nog een keer uitgekookt. Hier inderdaad ook altijd met scheutje azijn i.v.m. dof worden door kalk!

één maand geleden

Ik heb alleen speentje gedaan in mijn verlof en in een bakje gedaan die erbij zat. De flessen en spenen heeft de Kraamzorg gedaan Je hoeft het alleen maar uit te koken voor eerste gebruik. En daarna gewoon afwassen. Overigens geen aanslag in de flesjes

één maand geleden

Wij gaan pas uitkoken op het moment als wij thuis zijn van het ziekenhuis. De kraamzorg doet dit altijd bij ons. Dan weet je zeker dat je kleine uit een steriele fles drinkt. Nadat wij de flessen hebben uitgekookt bewaren we deze in de koelkast, om ze steriel te houden!