4 Reacties

vorig jaar

Beter puur frambozenblad gebruiken en daar water over gieten. Ik denk dat in zulke thee niet genoeg zit. 😊

vorig jaar

Hier zit heeel weinig frambozenblad in Plud ben zelf al 4weken puur frambozenbladthee aan het drinken en doet echt niks van weeën 😭😭 ik drink het allesins nog steeds omdat het ook andere voordelen heeft voor de bevalling inclusief dagelijks 6dadels. 😊😊

vorig jaar

Ik heb begrepen dat frambozenbladthee geen weeën opwekt, maar het wel kan zorgen voor krachtigere weeën tijdens de bevalling en daardoor ook sneller voor ontsluiting kan zorgen. Er is weinig onderzoek naar gedaan, maar baadt het niet dan schaadt het niet denk ik maar 😊 Ikzelf drink 3 à 4 kopjes van de Women's Balance, gewoon omdat ik die het lekkerste vind 😉

vorig jaar

Ik moest van m’n vroedvrouw op 37 weken starten met: 3x vrouwenmantelthee 3x handmatig kolven 3x een capsule met theunisbloemolie (zou de baarmoederhals verweken) Dit omdat ik zwangerschapscholestase heb en eventueel zelf beginnende zwangerschapsvergiftiging… word om de zoveel dagen volledig gecheckt in het ziekenhuis. Die dingen zouden helpen om alles wat weker te maken beneden en de natuur een klein handje te helpen voor als ik eventueel ingeleid moet worden dat ik eventueel al wat ontsluiting heb en geen ballon meer nodig heb.