93 Reacties
4 maanden geleden
Uilennestje heb ik bij beide jongens de kaartjes en geboortebord laten maken, deze keer ook weer馃グ
4 maanden geleden
Wij hebben het kaartje 2 keer bij Stokwolf laten maken en dat gaan we nu weer doen.
3 maanden geleden
Ik heb nooit geen enkele site bekeken, maar wij hebben het geluk dat een vriend van ons grafisch ontwerper is en graag kaartjes ontwerpt voor vrienden/familie. Hij heeft onze trouwkaart ook gedaan en het geboortekaartje willen we in dezelfde stijl gaan doen 馃檭 Onze vriendengroep heeft bijna allemaal geboortekaartjes via hem, echt super leuk 馃榿
3 maanden geleden
Ik was bij onze 1e ook heel blij met die van Hippe Geboortekaartjes! Dus denk dat we daar nu weer voor gaan
3 maanden geleden
Wij hebben voor onze kinderen via Studio WAM een kaartje op maat laten maken. Was echt heel persoonlijk, met onze huisdieren, huis en de omgeving. We hebben hier veel hele leuke reacties op gehad. Qua prijs was het echt niet zo veel duurder, maar zo veel leuker.
Tegenwoordig krijg ik veel geboorte WhatsApp 馃槖
3 maanden geleden
Weer iemand toevallig ook een site waar je zelf bijvoorbeeld een labrador bij op het kaartje kan zetten? Ik heb even op Google geboortekaartje labrador gezocht en er komt zo weinig 馃ゲ. Ik zou namelijk heeel graag iets met de hond er op willen. Dus als 1 van jullie een tip heeft dan graag 馃檹馃
3 maanden geleden
Reactie op fentje83
Wij hebben voor onze kinderen via Studio WAM een kaartje op maat laten make ...
O top. Lees nu dit. Ga hier ook even spieken