93 Reacties

3 maanden geleden

Vandaag proefdruk geboorte kaartjes ontvangen, ze zijn prachtig😍, hierbij mijn tip 🤗 https://madeformoments.nl/

3 maanden geleden

Reactie op Joanniee

Vandaag proefdruk geboorte kaartjes ontvangen, ze zijn prachtig😍, hierbij ...
Jaaa! Raad ik ook aan. Ze zijn mooi hè? Bij eerste dochter het kaartje tot in de kleinste details zelf kunnen verzinnen en aanpassen. Ga ik nu weer doen :) leuk als je zelf een idee voor ogen hebt en een beetje crea bent. En ook fijn; ze zijn super behulpzaam!

3 maanden geleden

Reactie op anno123123

Weer iemand toevallig ook een site waar je zelf bijvoorbeeld een labrador b ...
Ik heb vorige keer bij blauw-roze.nl onze 3 katten laten toevoegen, omdat de kleuren niet klopte. Deed ze gewoon gratis erbij voegen, zodat iedereen ze kon gebruiken.

3 maanden geleden

Reactie op anno123123

Bladergoud! Daar kun je je kaartje zelf maken of eentje bewerken en zijn leuke hondjes om toe te voegen. Ook hippe geboortekaartjes, daar kan t ook.

18 dagen geleden

Even nieuw leven inblazen hier! Heeft iedereen z'n kaartje al af? Ik ben nog niet eens begonnen en krijg nu lichtelijk stress🙈..

18 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Even nieuw leven inblazen hier! Heeft iedereen z'n kaartje al af? Ik ben ...
Ik ben vorige week begonnen, denk dat we m wel redelijk hebben nu. Mja je weet nooit wat ik nog tegen kom haha…

18 dagen geleden

Wij hebben onze kaartjes inmiddels besteld bij https://www.lottedrouen.com/Geboortekaartjes/

18 dagen geleden

Reactie op anno123123

Fientje en co.nl ik heb veel illustraties met hondjes gezien

18 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Hier was het kaartje klaar met 16 weken, na de geslachtsbepalingsecho 😅🙈

18 dagen geleden

Ik moet nog beginnen, we willen graag iets met een slee en dan grote zus trekt de slee waar kleine zus op zit. Hopelijk kan ik iets naar wens vinden

18 dagen geleden

Wij hebben ons geboorte kaartje op www.hippe-geboortekaartjes.nl uitgezocht

18 dagen geleden

Wij zijn voor deze gegaan

18 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Een vriend van ons gaat het kaartje ontwerpen, we hebben toevallig gisteren de teksten bedacht en wat voor idee we hebben qua kaart. Hij heeft ook onze trouwkaart ontworpen en daar hebben we enorm veel complimenten over gehad, dus ben heel benieuwd wat er deze keer uitkomt 😁

18 dagen geleden

Wij hebben voor onze dochter, trouwen en zoon een persoonlijke kaart laten maken bij Studio WAM. Dus helemaal vanuit het niets. Kregen hier heel veel positieve reacties op. Onze 3e krijgt hier ook een kaart van, want we hebben van de kaart ook een poster laten maken en willen ze alle drie naast elkaar ophangen.

18 dagen geleden

Ik heb wel al wat gezien wat ik leuk vind, maar wij zijn eerst nog bezig met een naam verzinnen. Dan zetten we straks alles klaar en hoeven we alleen nog datum en gewicht etc in te vullen als het zover is.

18 dagen geleden

Ik heb er 1 ontworpem bij koningkaart. Vind de prijs alleen nog niet zo leuk. Hoeveel besteden jullie eraan? Of heb ik een hele dure site

18 dagen geleden

Proefdruk besteld bij het uilennestje en zeer tevreden 🥰

17 dagen geleden

Reactie op Anano12

Ik heb er 1 ontworpem bij koningkaart. Vind de prijs alleen nog niet zo leu ...
Wat zijn de kosten daar? Of proefkaartje is van Wij geboortekaartjes, vond die niet heel duur. Denk dat kaartje2go het goedkoopste is, maar kwaliteit ook minder. Heb dit jaar een geboortekaartje van daar gekregen van iemand, en stond na 1 week op de kast al zo bol (een dubbele vierkante kaart), dat die niet eens meer recht kon staan.

17 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Wat zijn de kosten daar? Of proefkaartje is van Wij geboortekaartjes, vond ...
Wat gek, ons kaartje (kaartje2go) van 2 jaar geleden is nog steeds netjes

17 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Wat zijn de kosten daar? Of proefkaartje is van Wij geboortekaartjes, vond ...
Wat gek. Ik heb het geboortekaartje van kaartje2go van mijn zoontje al bijna 2,5 jaar op mijn bureau staan op het werk en hier op de kast. Maar is echt nog super netjes.