93 Reacties
17 dagen geleden
Wij wilden eerst voor kaartje2go gaan, omdat ik deze vaak gebruik en onze adreslijst hier in staat. Maar de proefdruk viel tegen, ik wilde graag gouden foliedruk maar dit was in het echt niet mooi, het was wel goud maar plat en niet erg glanzend.
Gaan nu voor een kaartje van madeformoments, deze foliedruk is wel mooi! Moet zeggen dat de kaartjes nu wel ongeveer 6 euro per stuk zijn, vind ik redelijk prijzig maar gaan het toch gewoon doen.
17 dagen geleden
Reactie op Opgoedgeluk
Wat zijn de kosten daar? Of proefkaartje is van Wij geboortekaartjes, vond ...
Wij hebben 1,5 jaar terug ook van kaartje2go besteld, en hij staat nog steeds bij ons op de kast! Totaal niet bol, nog helemaal netjes! We willen daar dit keer ook weer bestellen.
16 dagen geleden
Reactie op M_1986
Wat gek.
Ik heb het geboortekaartje van kaartje2go van mijn zoontje al bijn ...
Ooh gek misschien een ander soort papier gekozen? Ik zie dit kaartje namelijk bij de rest van vrienden en familie die hem hebben gekregen ook bol staan 🤭
16 dagen geleden
Wij hebben vandaag onze proefdruk gehad van ons eigen ontwerp bij Wij geboortekaartjes. Paar kleine aanpassingen en we zijn tevreden🤩
Ze gaven daar een goede tip: je kan de enveloppen alvast bestellen voor de bevalling, dan kan je in je verlof de enveloppen vast schrijven, scheelt weer in de kraamtijd👌🏻
16 dagen geleden
Reactie op M_1986
Oh onze gouden foliedruk van kaartje2go is echt super mooi en glanzend.
Mis ...
Ik wilde hem als een soort reliëf foliedruk, die we kregen van kaartje2go was net zo vlak als het papier zeg maar. En de ‘foliedruk’ kon ook maar op 1 kant van het kaartje geloof ik, dit weet ik niet zeker hoor. Maar goed ik ben blij met wat we nu hebben 😍
16 dagen geleden
Reactie op KBM1992
Ik wilde hem als een soort reliëf foliedruk, die we kregen van kaartje2go w ...
Ah zo. Nee het is redelijk vlak. Inderdaad folie druk.
Kan aan de voorkant en achterkant
Super fijn dat jullie er in ieder geval uit zijn.
Bijna 600 euro voor geboortekaartjes vind ik iets te gek 😅
16 dagen geleden
Ja bij kaartje2go, wij hebben de proefdruk al een tijdje en helemaal tevreden 😊
16 dagen geleden
Reactie op M_1986
Bij kaartje2go bestel je gewoon adreslabels mee. Scheelt weer schrijven 😅
Kan ook bij Wij maar daar betaal je wel extra voor
15 dagen geleden
Reactie op MammaJoanne
Wij hebben vandaag onze proefdruk gehad van ons eigen ontwerp bij Wij geboo ...
Ik weet niet of je echt een mooie envelop wil, maar anders zou ik zeker eens kijken bij temu of AliExpress. Wordt toch weggegooid en scheelt een hoop geld 😊
15 dagen geleden
Reactie op Anano12
We hebben nu 38 kaarten voor 180 euro ? Dit is met verzending erbij.
Bij ons zou het 192,50 zijn voor 40 kaartjes met dubbele foliedruk (wij geboortekaartjes). Wél zonder envelop (die koop ik gewoon bij temu, hoeft voor mij niks speciaals te zijn) en verzending naar ons eigen adres en moeten we ze zelf wel nog opsturen.