93 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op EsAaEn
Als je toch eens precies wist wanneer je zou bevallen, zou dat wel een uitk ...
Daar zou ik niet op gokken. Je moet de kaartjes ook nog definitief bestellen als de baby er is.
19 dagen geleden
Reactie op EsAaEn
Geboortezegels vind ik juist echt niet leuk, grappig hoe smaken verschillen ...
Haha wat grappig!
Ik vind de geboortezegels zelf gewoon echt lief. Het is gelijk duidelijk wat erin zit.
Maar weet dat merendeel niet naar de postzegel kijkt en envelop openscheurt en weggegooid. Dat tientje extra vind ik dus weggegooid geld. 馃檲
19 dagen geleden
Reactie op KiWu2021
Wij kopen de hartjeszegels, want die gaan per 10 en de geboortezegels per 5 ...
Oh ik gebruik ze als er een baby geboren is en ik een kaartje stuur bijvoorbeeld.
19 dagen geleden
Reactie op sytskeanne
Oh ik gebruik ze als er een baby geboren is en ik een kaartje stuur bijvoor ...
Hahah ja dat is een optie.. alleen wij zouden echt 30 zegels over hebben want groot gedeelte kaarten gaat naar het buitenland (en dus andere zegels) .. dus dan moeten er wel heel veel baby's geboren worden nog in m'n vriendenkring馃ぃ..
18 dagen geleden
Reactie op fentje83
Ah ok茅, kleine familie snap ik en al helemaal als je ze nooit ziet. Maar st ...
Wij sturen wel naar ooms en tantes (16 kaarten totaal) maar niet naar neven en nichten.
Onze eigen gezinnen, buren, vrienden en 1 kaart algemeen naar ons werk. Maar buren en vrienden van onze ouders etc krijgen geen kaart, daar hebben wij ook geen band mee evenals verdere familie als neven/nichten/achternichten etc. We hebben volgens mij 45 kaarten nodig.
18 dagen geleden
Even een vraagje ik ben op zoek naar een kaartje met nog twee andere kinderen jongen en meisje maar dan wel dat het echt lijkt of ze een stuk groter zijn. Ze zijn namelijk al 12 & 9 ik zou het leuk vinden als je dat op de kaart ook een beetje terug ziet馃槈
18 dagen geleden
Reactie op fentje83
Ah ok茅, kleine familie snap ik en al helemaal als je ze nooit ziet. Maar st ...
Wij sturen inderdaad naar familie en vrienden. Daarbuiten: Mijn werk en zijn werk (dat zijn dan 2 kaarten). De buren (3 kaarten). Enkele vrienden van m鈥檔 ouders (stuk of 3 kaarten). En dat is het dan ook. (Oud)collega鈥檚, zakenrelaties, mensen van sporten e.d. krijgen gewoon een appje.