9 Reacties

14 uur geleden

Lieverd gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Uit eigen ervaring en de mensen om me heen weet ik dat de meesten maar 1x naar het geboorte kaartje om kijken en het daarna weggooien.. zonde van je geld vind ik dan. Ik ben momenteel zwanger van de eerste en ik ga iedereen van de familie en vrienden, kennissen een digitaal kaartje versturen. De enigen die een papieren kaartje zullen ontvangen zijn wij zelf, mijn ouders en schoonouders, schoon broer en onze opa’s en oma’s.

14 uur geleden

Wij sturen alleen de geboortekaartjes naar onze ouders broers/zussen ooms en tantes en beste vrienden/ vriendinnen die we ook daadwerkelijk in de zwangerschap gezien hebben. Verder verstuur ik het digitaal naar de rest. De meeste kaartjes worden ook na een aantal weken weggegooid en dat vind ik zonde van het geld.

14 uur geleden

Geboortekaartje maken via Canva en dan naar een drukker sturen koste ons €100 voor 70 kaarten. De websites zijn echt een dikke scam!

14 uur geleden

Ik heb even gegoogled voor je, ‘geboortekaartje meisje op trekker’ en ik zie heel veel verschillende. Ik heb even snel wat ingevoerd op hetuilennestje.nl, en die prijs valt mee vergeleken met je voorbeeld! Misschien eens een andere site proberen?

14 uur geleden

Grapje goedkoper zelfs €30 voor 100 kaartjes. Wij hebben het ontwerp door een kennis van een vriendin laten tekenen en fotograferen voor €100, toen zelf het kaartje ontworpen via Canva, naar de drukker gestuurd en dus naar 70 mensen gestuurd met postzegel. Voor €200 waren we klaar. Kregen we de originele a3 tekening ook nog voor. Dit keer gaan we een foto laten maken door een vriendin, laat ik het plaatje digitaliseren via een illustrator op Instagram https://www.instagram.com/lotteillustrations?igsh=MXc1MTU2NHdvdTN0aw== voor €30 waarbij ik de afbeelding digitaal en ook ingelijst krijg. en laat ik het weer drukken voor €30 100 kaartjes. Ze kunnen mij niet oplichten!

13 uur geleden

Ik maak mijn kaartje, net als bij de eerste, zelf met publisher (ja heel old skool, ik weet het). Heel persoonlijk en ik heb toentertijd 150 kaartjes laten afdrukken bij een drukker voor 50 euro. Ik kreeg er heel leuke reacties op!

13 uur geleden

Meid ik kan ze ook wel voor je maken, en dan mats ik je voor €100. Verdien ik er zelf €70 op ;) Ik zou zeggen kijk zelf hoever je komt met Canva.

13 uur geleden

Reactie op Melaniejochem

Geboortekaartje maken via Canva en dan naar een drukker sturen koste ons €1 ...
Zo hebben wij het ook gedaan bij de eerste en zo gaan we het nu ook doen. Zo zonde - vind ik - om er zoveel geld aan te besteden!

12 uur geleden

Nou, ik ga eens kijken! Bedankt voor alle tips :)