33 Reacties
7 maanden geleden
Ik smeer onze meid zeker in met zonnebrandcrème. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit doe voordat we naar buiten gaan (ook in de auto!), maar soms vergeet ik het na een tijdje nogmaals te doen. Dit is echter wel de bedoeling, want het beschermd je baby, net als jezelf, maar voor een bepaalde tijd.
7 maanden geleden
Tot nu toe niet gedaan, want kon hem altijd makkelijk uit de zon houden. Morgen vertrekken we op vakantie en ga ik hem zeker insmeren. Hij is nu 5 maandjes
7 maanden geleden
Ja factor 50 huismerk. Zonkracht is super hoog nu. Insectenspray moet je even goed kijken welke mag voor baby's.
7 maanden geleden
Ons zoontje is 5 maanden en heb vandaag voor het eerst zonnebrand gesmeerd (wel in de schaduw) gister amper buiten geweest in dat hele warme weer. Ik heb voor op vakantie insectenspray voor babys zonder deet gekocht, afhankelijk van de muggen of ik het ook daadwerkelijk ga gebruiken🤭
7 maanden geleden
Zonnebrand als het echt nodig is. Advies is niet onder de 6 maanden, maar ontkom er denk ik niet aan. Ondanks niet in de zon, in de schaduw verbranden ze ook!
7 maanden geleden
Reactie op OndernemendeBerg847530
Zonnebrand als het echt nodig is. Advies is niet onder de 6 maanden, maar o ...
Is dat een officieel advies? Je kunt ze vaak niet 100% uit de zon houden dan moet je toch wat.
7 maanden geleden
Reactie op sytskeanne
Is dat een officieel advies? Je kunt ze vaak niet 100% uit de zon houden da ...
Tussen wel 2 "kwaden" moet je dan kiezen he
Ik kies er dan toch voor om de huid die niet door kleding bedekt kan worden in te smeren met een zonnebrandcrème factor 50.
Vanaf 3 maanden kan je dit gewoon "veilig" doen volgens onze kinderarts.
Ik probeer zoveel mogelijk haar uit de zon te houden.
Maar ik verbrand zelf ook in de schaduw dus ik smeer onze dochter alsnog in.
7 maanden geleden
Reactie op M_1986
Tussen wel 2 "kwaden" moet je dan kiezen he
Ik kies er dan toch voor om de ...
Ja ik smeer ook hoor. Ik hou mijn zoontje zeker in de schaduw buiten. Hij heeft een zonnehoedje enzo. Maar als we de hond uitlaten of zijn broers naar school brengen ofzo komt hij toch in de zon. Ik smeer dan wel in als het ergens tussen 10.00 en 16.00 ongeveer is. Met deze temperaturen kunnen lange mouwen en een lange broek en sokken ook niet meer. En ik gebruik altijd een draagzak nooit een kinderwagen. Lijkt me toch beter dan verbranden.