10 Reacties

13 uur geleden

gel- en acrylnagels zou ik afraden omdat deze eraf kunnen vallen. biab kan nog wel

13 uur geleden

Ik heb een Biab laag op mijn eigen nagels. Kan geen kwaad

13 uur geleden

Reactie op jro29

gel- en acrylnagels zou ik afraden omdat deze eraf kunnen vallen. biab kan ...
Biab lukt voor mij niet omdat ik zelf nagelbijter ben en mijn nagels dus niet mooi/erg kort zijn (vandaar dat ik altijd gel / nep nagels had voor de zwangerschap)

13 uur geleden

Ik heb beide zwangerschappen gel. Blijft bij mij gewoon zitten. Biab en acryl ging bij mij er zo af.

13 uur geleden

Ik heb al erg lang acryl nagels, en deze ook tijdens mijn zwangerschap. Kan prima!!

13 uur geleden

Recent zijn gelnagels veel in het nieuws geweest. Misschien goed om mee te nemen in je overweging: https://npo.nl/npo3/best-bites/gellak-allergie-zijn-gelnagels-gevaarlijk

13 uur geleden

Ik doe al de hele zwangerschap gellak op handen en voeten, nergens last van :)

12 uur geleden

Ik heb de hele zwangerschap al acryl, maar het wordt op sommige plekken ook afgeraden, dus lees je vooral in en maak dan zelf de afweging zou ik zeggen. Ik ben medisch en moet in het ziekenhuis bevallen, dan moest alles eraf van de verloskundige, dus houdt daar wel rekening mee

8 uur geleden

Ik ga sinds de zwangerschap nog steeds naar de nagelstyliste. Ik doe gellak op eigen nagels. Ik merk geen verschil en heb geen nare ervaring. Het blijft natuurlijk een persoonlijke afweging.

7 uur geleden

Ik heb altijd acryl en ook nu tijdens de zwangerschap. Ik ben ook medisch en in het ziekenhuis nog niets gehoord over dat ze er eventueel af zouden moeten. Kan prima volgens mij hoor! Ik vind het soms alleen wat oncomfortabel op de stoel bij de nagelstudio maar goed dat heb ik er wel voor over.