45 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Lunawordtgrotezus

Hoe snel mogen jullie na de keizersnede weer naar huis? Hier is het al na 2 ...
Bij ons in het ziekenhuis blijf je 2 dagen voor herstel. Daarna mag je naar huis. Vind 2 dagen prima, nu alleen wel de 2e, zal ff organieren worden qua bezoekje van partner en dochter. Bij de 1e was mijn vriend de hele dag in het ziekenhuis en sliep daar ook die ene nacht.

6 dagen geleden

Hier ook na 24 uur al. Vorige keer flink laag HB en met ijzertabletten na 2 dagen naar huis. Helaas heb ik me daardoor echt kei lang als een dweil gevoeld. Nu weet ik dat ik dus niet ga voor dat een beetje OK is 😂 Liever nog ff in t ziekenhuis goed aansterken, dan te snel naar huis.

6 dagen geleden

Ja.. bij mijn 1e op woe half 1 snachts bevallen en donderdags 19u waren we thuis. Ik wilde zelf per se naar huis. Maar heb er toen echt enorme spijt van gehad! Maar ligt er misschien wel aam hoe het gaat. Dit was na een bevallingsdag wat een secundaire sectio werd. Is denk ik wel anders dan een geplande...

6 dagen geleden

Hier ook na 24 uur. Wij mochten uiteindelijk nog een nachtje extra blijven zodat we sochtends naar huis konden en de kraamzorg dan ook kon komen. Ik vond dat al echt vreselijk. De pijn erna vh opstaan en lopen en dan al weg moeten. Snap niet dat je niet langer moet blijven!

6 dagen geleden

Wij wonen in Zwitserland en hier blijf je 3 dagen na je keizersnede in het ziekenhuis. Wat prima is want kraamzorg kennen ze bijvoorbeeld niet. Dm