5 Reacties
7 dagen geleden
Ik had dit de vorige zwangerschap.
Mijn man deed me toen bijv helpen met douchen.
Hulp gevraagd aan ouders en vriendinnen voor te koken en even te komen poetsen.
Ik kon toen ook echt niet meer. Vond het heel moeilijk hulp te vragen maar dat gaf mij wel een stukje rust.
Nu op dagen dat ik me heel slecht voel vraag ik ook om extra hulp. Dochter kan dan even bij vriendinnen of ouders terecht zodat ik gewoon even niks kan doen.
Trek aan de bel! 🫶🏽
6 dagen geleden
Wat vervelend voor je, zelf nog niet heel erg last van (31, 3) maar probeer het jezelf in álles makkelijker te maken.
Douchekruk, hulp inschakelen, kapper je haren laten wassen (dat is ook mega ontspannend trouwens) en lekker thuisbezorgd of picnic etc. Maak het jezelf makkelijk 🥰
5 dagen geleden
Ik ben dan niet zoveel aangekomen, het voelt wel alsof ik 100kg extra aan het meesleuren ben, ik ben echt maanden uit bed gekomen alsof ik zo weer naar bed kon.
We hebben al 2 kleuters, dus gelukkig naar school gaan, dus ik probeer in de uren dat ze er niet zo zijn in een zo rustig mogelijk tempo het hoogst noodzakelijke te doen.
We halen nu wat vaker eten af of ik probeer voor 2 dagen te koken. Echt goed poetsen is er niet bij, probeer het een beetje bij te houden. Op de lange schooldagen doe ik wel een middagdutje en ik probeer vroeg naar bed te gaan.