27 Reacties
één maand geleden
Ik ben 28 weken zwanger, 1,66m en weeg inmiddels 86,4😪.. mijn startgewicht was 74,7 (BMI 27,1) dus inmiddels 11,7 kg aangekomen..
Ik had nog ca. 10 kg te veel van mijn vorige zwangerschap die er niet af wilden helaas (was toen ca. 18 kg aangekomen)..
Ik vind het heel erg lastig, mede omdat het me in 2.5 jaar tijd niet was gelukt om die kilo's kwijt te raken en heb weinig hoop dat het hierna wel gaat lukken, omdat ik ook lipoedeem heb..
Ben nu al 3 kg zwaarder dan aan het einde van mijn vorige zwangerschap en moet nog 12 weken 😪..
één maand geleden
Ik was na 17 jaar gestopt met roken en best veel aan gekomen maar ben nu bijna 27 weken zwanger en 4 kilo is er bij aangekomen, terwijl ik echt elke keer denk ik moet nu toch minstens 5 kilo zwaarder zijn, maar kan zijn dat ik zelf juist ben afgevallen wie weet, ik maak me er niet heel druk om
één maand geleden
Ik woog voor mijn zwangerschap zo’n 81 kilo met mijn 1.70. Te zwaar dus. Ik ben nu 3 kilo aangekomen (30 weken) dat valt dus mee. Bij mijn vorige zwangerschap woog ik ook rond de 81 kilo aan het begin en was ik 6.5 kilo aangekomen. Na de bevalling woog ik al snel zelfs 2 kilo minder als daarvoor.
Maak je niet al te druk, zorg goed voor je lichaam d.m.v. gezonde voeding en voldoende beweging en verder is het wat het is! 😘
één maand geleden
Ik ben nu 29 weken en 20 kilo aangekomen. Bij mij vorige zwangerschap was ik 34 kilo aangekomen, overigs geen complicaties voorspoedige bevalling gehad, en binnen 8 maanden was de 34 kilo er weer van af. Ik maak mij niet echt zorgen. De een heeft meer aanleg dat de ander helaas
één maand geleden
Mijn startgewicht was 96 kg. Ik ben 1.80 meter. Nu, met 28 weken, weeg ik 101.6 kg, het zwaarste wat ik ooit heb gewogen.
Toch moet ik zeggen dat ik vind dat je het niet per se aan mij ziet. Ik heb wel rond gezicht met onderkin, maar dat zit ook bij alle vrouwen in mijn familie - ongeacht het gewicht.