12 Reacties
11 dagen geleden
Was hier ook het geval met bijna 28 weken.
Beentjes P5 en de rest was ver onder het gemiddelde maar wel prima.
2 weken later met 29+3 weer echo gehad en toen waren haar beentjes P15 en de rest op eigen lijntje doorgegroeid.
Geschat gewicht 1200/1250 gr.
De 22e weer een echo. Dus ben benieuwd
10 dagen geleden
Jaa waren ze bij jou ook ongerust of maak ik mezelf een beetje gek zeg maar .. het hoofdje en buikje kwamen mooi overeen en op de goede curve alleen die beentjes niet ik ga morgen nog even bellen omdat het zo'n warrige verloskundige was wil ik toch even weten of dit erg is ofniet
10 dagen geleden
Ik heb met 28 weken groei echo gehad. Ook te korte benen en ze kwam uit op P10. Moets direct naar het ziekenhuis, binnen 10 dagen daar herhaling groeiecho. Deze kwam iets gunstiger uit, P12. Moest na 2 weken herhaalt worden om naast elkaar te leggen. Dit is as vrijdag. Ben heel benieuwd. Best spannend. Ook omdat ze ontdekten dat ik te veel vruchtwater heb.
9 dagen geleden
Reactie op Mom of tree
Ik heb met 28 weken groei echo gehad. Ook te korte benen en ze kwam uit op ...
Maar totaal op p10 of alleen de benen op p10 ?? Mijn verloskundige heb ik vandaag gebeld ze zei dat ik me nog niet gelijk zorgen moest maken om die beentjes ze zei komt ook vaak voor dat ze net niet goed in beeld zijn en dat de meting daarom niet goed was ik hoef eerst nog niet na het ziekenhuis moet 26 nov weer voor een groei echo
8 dagen geleden
Reactie op Erma123
Maar totaal op p10 of alleen de benen op p10 ?? Mijn verloskundige heb ik v ...
Volgens mij ging dit puur over de benen. Morgen heb ik weer een echo
6 dagen geleden
Ik deel dezelfde zorgen. Onlangs overgestapt van Verloskundige ivm verhuizing naar een andere stad. Blijkbaar met 32 weken beentjes van onze dochter gemeten op P1 door ouder verloskundige.. niks over gehoord verder. De nieuwe verloskundige gisteren was in rep en roer en heeft meteen een GUO gepland. Het viel enorm rauw op m’n dak.. a.s. Donderdag dus opnieuw meten. Heb er best wel wat zorgen om :(