11 Reacties
één maand geleden
Hoi Lie,
Ik heb toevallig net zelf in de geboorteclub december topic “gewicht van de baby” gereageerd met het gewicht van mijn zoon, ik meen dat ik daar ook meerdere tweelingen zag met ook wel flinke verschillen in gewicht. Wellicht kan je daar nog wat uithalen of i.i.g. herkenning vinden!
één maand geleden
Hoi,
Wat spannend voor je!
Heb je je vraag al in de meerlingen groep gesteld? Daar zullen veel ouders het vast herkennen en je meer kunnen vertellen over hoe dit verder ging.
één maand geleden
Hier ook zwanger van een tweeling zondag ( 29 weken) bij mij lopen ze ook achter in de groei en ook extra groei echo’s. Laatste echo gehad en zijn in 1x redelijk gegroeid! Allebei 1130 gram dus denk dat jou gewicht van jou kindjes prima op de curve zit als wij maar een week verschillen.. ik snap je zorg die heb ik ook.. trouwens ook een jongen & meisje
één maand geleden
Reactie op Noahmybaby
Hier ook zwanger van een tweeling zondag ( 29 weken) bij mij lopen ze ook a ...
Want ze waren ook echt blij en hadden er niks op
Aan te merken over het gewicht
één maand geleden
Ik ben 29+5 weken van een eeneiige tweeling en er is ook een groeiachterstand bij 1 van de 2. Hoe het afloopt kan ik dus nog niet zeggen, maar ik weet dus goed waar je doorheen gaat! Zo lastig om me geen zorgen te maken, zelfs al zeggen de artsen dat het echt wel goedkomt. Wij hebben nu ook wekelijks controle.
We can do it!! 💪
één maand geleden
Reactie op dromerige_dromer
Ik ben 29+5 weken van een eeneiige tweeling en er is ook een groeiachtersta ...
Ja het is gewoon balen dat alles zo lekker ging tot 28 weken. Tuurlijk heb je in je hoofd dat er ook ‘een kleine tegenslag’ kan zijn. Maar je hoopt zo erg dat tot 36/37 weken blijven zitten🤞🏼 we kunnen dit inderdaad👶🏼👶🏼
één maand geleden
Hai hai, hier ook een groeiverschil! Dit is al vanaf het begin altijd geweest. Nu 27 weken en de grootste weegt ongeveer 1 kg en de kleinse 800 gram. Wij hebben nu ook elke week controle + dopler omdat de doorbloeding bij de kleinste niet optimaal is. Maar tot nu toe groeit ze in haar eigen curve nog goed door. Afgelopen week echo in t Radboud gehad en met 30 weken weer :)
We worden goed in de gaten gehouden. Bij ons is het dus de hele zwangerschap al spannend geweest. Het is niet fijn die onzekerheid! Maar idd, we can do it! 💪🏻 lijkt me fijn om elkaar hier op de hoogte te houden!
één maand geleden
Reactie op lie96
Ja het is gewoon balen dat alles zo lekker ging tot 28 weken. Tuurlijk heb ...
Ja, heel logisch dat het dan nu een tegenslag is! Bij mij kwam het nieuws met 24 weken zwangerschap en het heeft toen echt even geduurd voordat ik me niet constant zorgen maakte. En het blijft lastig. Het blijft een spannende periode en hopelijk houden ze het nog lekker lang uit!
één maand geleden
Reactie op anoordbrabant
Hai hai, hier ook een groeiverschil! Dit is al vanaf het begin altijd gewee ...
Wat spannend dat het al vanaf het begin zo onzeker is... Gelukkig groeit ze in haar eigen curve door! Inderdaad fijn om elkaar op de hoogte te houden 🤗