8 Reacties

7 dagen geleden

Ik heb vandaag mijn tweede groeiecho en er is niks verteld over een volle of lege blaas. Bij de eerste groeiecho met 28 weken was alles goed te zien, geen idee of mijn blaas vol of leeg was toen. Veel succes (en plezier!) vandaag!

7 dagen geleden

Reactie op LauraK33

Ik heb vandaag mijn tweede groeiecho en er is niks verteld over een volle o ...
Zal nu ook wel minder uitmaken nu de baby groter is en hoger ligt. Heb er zelf ook niks over gehoord.

7 dagen geleden

Er is hier nog nooit wat verteld over volle of lege blaas

7 dagen geleden

Ik zou lekker plassen van te voren thuis. Super vervelend anders als ze lopen te drukken en jij hebt een volle blaas 😆 Volle blaas is alleen helemaal aan het begin nodig maar vanaf termijnecho of 13-weken echo (weet even niet zeker) hoeft dat al niet meer ☺️ Voor de rest veel succes en plezier vanmiddag! 🙏🏼🤗

7 dagen geleden

Bedankt! Ik ben heel benieuwd wat er qua groei wordt geschat sinds de 20 weken echo.

7 dagen geleden

Reactie op sytskeanne

Bedankt! Ik ben heel benieuwd wat er qua groei wordt geschat sinds de 20 we ...
Snap ik! Spannend! Succes en natuurlijk veel plezier Hier volgende week vrijdag de laatste groeiecho

7 dagen geleden

Nou de baby was nog lekker gemiddeld, kwam mooi overeen met de 20 weken echo. Is mijn diabetes dieet in ieder geval niet voor niks. Wel wat te veel vruchtwater dus in ieder geval voor nu wel medisch. Baby lag ook nog in stuit. Dat verklaart waarom het anders voelt dan bij zijn broers.

6 dagen geleden

Ik zou met een (niet té) volle blaas komen. Bij mij lag hij wat onhandig dus tijdens de groei echo moest ik even mn blaas legen om te kijken of hik dan ging draaien, dat was zo.