7 Reacties

10 dagen geleden

Hier een te klein hoofdje, ik wordt deze week gebeld voor een guo echo in het ziekenhuis. Ook ik maak me erg veel zorgen ben er echt ziek van. Verder groeide het kindje wel goed, maar zat ook aan de minimale grens van vruchtwater in combinatie met het kleine hoofdomtrek wordt ik doorgestuurd 😞

10 dagen geleden

Reactie op nursepi

Hier een te klein hoofdje, ik wordt deze week gebeld voor een guo echo in h ...
Oh snap ik! Ik heb wel een extra groei echo bij mijn eigen verloskundige over 2 weken, maar geen GUO. Ga toch even navragen of dit nodig is, maak me toch zorgen.

10 dagen geleden

Hier te groot hoofdje en te groot buikje gisteren gemeten. Vandaag een ogtt gedaan en helaas zwangerschapsdiabetes. Nu doorverwezen naar het ziekenhuis en zou daar ook moeten bevallen. Hopelijk valt het bij jullie allemaal mee

9 dagen geleden

Reactie op danni96

Hier te groot hoofdje en te groot buikje gisteren gemeten. Vandaag een ogtt ...
Wat was te groot in jouw geval?

6 dagen geleden

Hier P.94 maar bij mij geen stress want het veranderd de situatie niet. Over een paar weken groei echo en dan volg ik het advies van de VK en gynaecoloog etc. wat ze aanraden qua inleiden/ keizersnede of niet.

6 dagen geleden

Hier juist buikje hoge p waarde. Al 2x de suikertest gedaan en was allemaal goed. Beentjes en hoofd was weer een hele lage p waarde. Vk zei alleen dat ik me geen zorgen hoefde te maken dus dan probeer ik er toch op te vertrouwen 🫣

6 dagen geleden

Echt is maar een inschatting. Mijn dochter zou met een echo rond de 3200 gr wegen, ze werd geboren met 2662.. dus tja.. die echo's