10 Reacties
8 maanden geleden
Wat lieff we moesten er helaas vroeg uit voor de voeding dus snel terug gekropen nu voor een ontbijtje op bed (is in de maak)
En ik begreep ook een kadotje het mooiste kado was de glimlach toen ik mijn dochter uit bed haalde vanmorgen dat koester ik toch elke dag!
Mijn ouders en zusje komen vandaag lekker op de koffie met gebak en mijn zusje en ik hebben een kadotje voor haar gekocht ik vind het heerlijk na jaren een minder goede band te hebben gehad met mijn moeder (die door de komst van mijn dochter compleet is omgeslagen) nu een geweldige band met mijn moeder te hebben en haar hier te mogen ontvangen op Moederdag dat is ook een groot kado voor mij 鉂わ笍
jij ook een hele fijne moederdag gewenst!
8 maanden geleden
Manlief heeft een heerlijk ontbijtje gemaakt, en als cadeautje geregeld dat ik over een paar weken bij de kapper lekker onder handen wordt genomen (doeiiii lange postpartum plukken haar o-ver-al en halloooo leuke korte zomerse kop)
Dochterlief heeft mij even om 06:00 vanochtend wakker gemaakt voor haar ontbijt en slaapt nu nog steeds (beste cadeau everrrr!) , en ze heeft bij de opvang een knutselwerkje gemaakt
Man is naar de kerk nu, schoonmoeder op vakantie, dus als wij straks lekker rustig opgestart en hij is weer terug dan gaan we wandelen naar mijn ouders en verder hebben we niks gepland, heerlijk!

8 maanden geleden
Fijne moederdag!
Ik heb vanochtend m'n eigen broodjes maar gebakken, aangezien manlief geen enkele moeite deed 馃ゴ
De knuffels van m'n meiden maakten het weer helemaal goed 馃挄
8 maanden geleden
Hier na een voeding om 6 uur nog heerlijk tot half 11 kunnen slapen 馃グ Toen heerlijk met mijn dochter gekletst en geknuffeld en dat ik beneden was stond een heerlijk ontbijtje klaar 馃グ Straks lekker wandelen hier in de buurt en vanavond bij opa en oma eten.
8 maanden geleden
Fijne mamadag allemaal!! Ik heb een doos merci gekregen, een kaart, een knutseltje van de m鈥檔 dochterbij gemaakt bij de gastouder, een canvasdoek met fotos van mij en mijn dochtertje voor de eerste moederdag en een klein bloemetje! Heerlijk verwend :). Koffie en ontbijt zelf gemaakt want ik maak m鈥檔 ontbijtje zelf altijd het lekkerste haha.
Heerlijk in de tuin gespeeld, mijn moeder kwam langs, kaart spelletje gespeeld en net terug van eten bij mijn schoonouders. Drukke, gezellige dag met vooral veel familie.
8 maanden geleden
Yes momgoals, vandaag een echte pastaketting gekregen van onze oudste 馃槣
De middelste een onderzetter geverfd/geplakt.
De jongste heeft met papa een ketting gekocht. Mag ik zelf mee een hangertje uitzoeken. Dit is nog mijn 'baargoud', had gezegd dat ik dit wilde als ons gezin compleet was. Mijn man heeft dit zowaar onthouden 馃槡
8 maanden geleden
Fijne moederdag mommy鈥檚 鉂わ笍
Wij zijn vandaag naar Eindhoven geweest. Lekker gaan shoppen voor mij.
Vorig jaar was ik pril zwanger en was de oudste negen maandjes oud.
Nu wilde de oudste absoluut niet aan de hand lopen maar stoer alleen馃ぃ.
Ging ik tussen de kleren kijken deed ze dat ook. Ze kwam er net bij. Moest enorm lachen. Papa liep achter de kinderwagen en de jongste sliep zowat de hele tijd.
Na wat cadeautjes uitzoeken voor mezelf (met pijn en moeite want ik kies snel voor cadeautjes voor de kids of het huis) hebben we dag afgesloten door ergens lekker vis te gaan eten.
Erna nog even na mijn ouders gereden.
Nu liggen de kids lekker al drie uur te slapen. Papa en mama lekker in de tuin met een wijntje en tapas. 鉂わ笍
Ben heel dankbaar voor mijn gezin 馃槉馃馃徑