11 Reacties

3 dagen geleden

Ohhh ik heb daar ook last van en ook een snellere hartslag op dat moment. Vind het ook niet fijn aanvoelen

3 dagen geleden

Reactie op jmlla99

Ohhh ik heb daar ook last van en ook een snellere hartslag op dat moment. V ...
Nee voelt zeker niet fijn. Net alsof je heel wat gedaan hebt.

3 dagen geleden

Ja hier ook. Was volgens de verloskundige heel normaal, je hebt meer bloed in je lijf en je hart moet harder werken.

3 dagen geleden

Jaa ook best wel last van! Vooral savonds/snachts als ik in bed lig dan voel ik ineens zo’n ‘golf’ opkomen en dan voel ik mn hartslag zó duidelijk. Gaat vaak na 10 minuten wel weer voorbij

3 dagen geleden

Heel herkenbaar. Heb er ook geregeld last van. Vooral als ik de trap op moet lopen, maar ook in rust aanwezig. Wordt er wel meer vermoeid door, dus is weer even wennen.

3 dagen geleden

Ja ik heb er heel erg last van, super vervelend en soms beetje eng omdat ik echt na lucht moet happen en heel diep moet ademen. Mijn gynaecoloog zei mij dat een 3de kindje veel vraagt van je lichaam en het daarom wat extremer is. En zag dat je ook meerdere kindjes heb🙂

3 dagen geleden

Herkenbaar! Ik had een lagere ijzerwaarde; verloskundige zei dat het daardoor kwam.

3 dagen geleden

Yes me2. Some ook overslagen van mn hart. Weet dit van de vorige zwangerschap ook nog, vk zei dat dit heel vaak voorkomt in deze termijn/weken. Er pompt gemiddeld 1l meer bloed door je lichaam….heb het random, vandaag zelfs even tijdens auto rijden. Paar keer diep buikademhalingen helpt vaak wel. Maar als je je zorgen maakt, gewoon aangeven hoor! Beter 10x teveel gecheckt dan 1x te weinig

3 dagen geleden

Ja hier ook. Nu 29+6 en regelmatig last van hartkloppingen. Het is echt een vreselijk gevoel

3 dagen geleden

Ja hier ookal een paar weken🙄

3 dagen geleden

Ja hier ook even last van gehad met 28 weken, toen ook benauwdheid, kortademig, het idee dat ik niet diep adem kon halen. Toen omdat ik ook heel slecht sliep mijzelf 2 dagen ziek gemeld van mijn werk en pas op de plaats gedaan. Ik pak nu meer rust en lig elke dag overdag even een half uur plat. Dit heeft mij heel veel geholpen en heb echt de rust in mijn lichaam terug. Dus probeer even aan te voelen of alles op moment misschien wat veel is