5 Reacties

19 dagen geleden

Ik herken het ook sinds een paar dagen. Ik denk niet dat het veel betekent. Misschien dat je het rustiger aan moet doen? Het hart moet sowieso nu meer pompen. Ik weet wel als je erop gaat letten, kan het alleen maar erger worden. Als je het echt niet vertrouwd , zal ik het laten nakijken

19 dagen geleden

De hartkloppingen voelen is inderdaad heel normaal, zeker in rust stand sta je veel meer in contact met je lichaam en komt het als het waren harder bij je binnen. Ik vond het af en toe ook onwennig maar probeer rustig te blijven en evt. Bewust te ademen... dan ga je mee in het ritme. Uiteindelijk is het beter dat je hart goed zijn best doet om alles rond te sturen voor jou en de kleine. Het zijn vaak fases waar je ff aan moet wennen, zodra je het mentaal accepteert merk/erger je het de week erop niet meer aan. (Aldus mijn ervaring ;) )

19 dagen geleden

Reactie op brritt

Ik herken het ook sinds een paar dagen. Ik denk niet dat het veel betekent. ...
Ja ik ging er dus helemaal op letten. Maar omdat ik het ook hoorde als ik mijn oor op me kussen legde🙈

19 dagen geleden

Ja, heel herkenbaar maar heb ik al sinds het begin vd zwangerschap. Idd door meer bloedvolume en hogere hartslag. Vindt het vooral vervelend als ik in slaap probeer te vallen omdat ik dan ook continu mn hartslag hoor. Maar ben er inmiddels een beetje aan gewend.

18 dagen geleden

Reactie op Lisette08

Ja, heel herkenbaar maar heb ik al sinds het begin vd zwangerschap. Idd doo ...
Jaa dat dus😅 heel hinderlijk. Maar gelukkig is het normaal 😅