29 Reacties
9 dagen geleden
Ik wilde bij mijn 1e in het ziekenhuis bevallen, maar uiteindelijk was er geen tijd meer om naar het ziekenhuis te gaan en ben ik thuis bevallen. Ook als je niet thuis wil bevallen zou ik dus áltijd zorgen dat je een Kraampakket in huis hebt!
9 dagen geleden
Ik heb toch uiteindelijk besloten om thuis te willen bevallen. Ik heb via mijn kraamzorg organisatie een mooi uitgebreid XL pakket gekocht.
9 dagen geleden
Reactie op Esmée Chevanna
Ik heb toch uiteindelijk besloten om thuis te willen bevallen. Ik heb via m ...
😊
8 dagen geleden
Ik heb via mijn zorgverzekering een gratis kraampakket besteld, ondanks dat mijn plan al was om in het ziekenhuis te bevallen. Mijn verloskundige adviseerde dit, ook voor het geval dat de bevalling onverwachts thuis gaat plaatsvinden. De spulletjes die ik niet gebruik, bewaar ik voor de volgende of ik geef het weg. Er zijn ook stichtingen waar je dit aan kunt doneren. 9
8 dagen geleden
Reactie op Nien95
Ik heb via mijn zorgverzekering een gratis kraampakket besteld, ondanks dat ...
Ja dit inderdaad.
Nu 2x in de omgeving gehad. 1 wilde perse in ziekenhuis bevallen. Maar bevalling ging zo snel dat ze thuis in de gang is bevallen.
De andere was medisch en moest in ziekenhuis bevallen.
Aangezien ze bleven zeggen dat ze nog niet zover was , want bij eerste komt dat nauwelijks voor. Is ze nog even naar huis gestuurd. Van wacht nog maar een paar uur. En bij thuiskomst is ze bevallen om vervolgens met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht te worden.
8 dagen geleden
Ik heb een goedkoop kraampakket aangeschaft van Heltiq, ondanks het feit dat ik vanwege een meerling zwangerschap zeker in het ziekenhuis ga beval en er door complicaties vrijwel zeker couveuse tijd zal zijn. Juist door deze feiten wil ik niet hoeven nadenken over wat ik wel en mogelijk niet nodig zal hebben uit het pakket. Gemakzucht dus, en voor mijn peace of mind.
8 dagen geleden
Ik beval in het ziekenhuis omdat ik medisch ben, toch heb ik een kraampakket aangesxhay
aangeschaft. Je weet nooit of je onverwacht eerder bevalt. Vorige keer de handzeep, alcohol, zeiltjes en maandverband gebruikt. Ook zit er een cordring in het pakket die ik meeneem naar het ziekenhuis, want vorige keer werd er bij de jongste een navelklem gegeven.