10 Reacties
één maand geleden
Ik heb dit ook, maar niet zoals je beschrijft. Ik maak hem eerder wakker omdat ik spinnen zie op de muur die er niet zijn 😂 of dat er krabben op de muur zitten.. zulke gekke dingen heb ik, hormonen denk ik.. verder droom ik heel realistisch waar ik soms zelf wel is gek van wordt omdat ik dan echt even wakker moet worden😅
één maand geleden
Reactie op beau07
Draai je ook veel in je slaap? Mijn buik zit nu echt in de weg en moet nog ...
Nou ik moet sowieso 3x plassen elke nacht, en momenteel hoest ik er veel bij.
Waardoor ik heel vaak wakker ben en dan dus ook weer ff omdraai. Lijkt wel alsof ik doordat hoesten erbij gewoon niet in een diepe slaap kom, en blijf hangen in droomstand.
één maand geleden
Ik had dit na de bevalling! Het is echt bizar toch! Maar ervoor nee. Ik droom wel echt bizar🤦🏼♀️
één maand geleden
Ik had dit na de bevalling! Het is echt bizar toch! Maar ervoor nee. Ik dro ...
Ik had dit vorige keer ook nog erna! Toen heb ik een keer met een hangende kamerplant in m’n hangen gestaan, denkend dat het m’n dochter was. Terwijl die gewoon letterlijk naast mn bed in de cosleeper lag en overal doorheen sliep 😂. Daar plaagt mn vriend me nog steeds weleens mee 😅
één maand geleden
Reactie op EsAaEn
Ik had dit vorige keer ook nog erna! Toen heb ik een keer met een hangende ...
🤣🤣🤣🤣🤣 neeee! Omgeee dus nu heb je het gewoon voor de bevalling. Wat vreselijk 😫! Is het niet dat je onbewuste al weet oké en dus nu aan doet? Ik hoop dat je straks na het bevallen, crazy free bent 🤣. Ik ging ook rechtop zitten en graaien tussen de dekens, denkende dat ze stikte onder de deken 😭