Is er iemand die ervaring heeft met een bepaald type water dispenser?
We hadden de Baby Brezza, maar nu blijken de doseringen niet te kloppen dus we gebruiken deze niet meer. Toch willen we het gemak van snel warm water behouden, dus denken we eraan om zo'n heet water dispenser aan te schaffen. Ik zie alleen weinig reviews. Hopelijk kunnen jullie helpen.
Wij hebben die van kitchen Brothers, heeft een aparte knop voor flesvoeding temperatuur. Is nog nooit te warm geweest, dus ik vind het ideaal. Mijn man vind het wel een nadeel dat hij niet direct stopt als je de knop loslaat, dus precies doseren gaat niet (ik laat gewoon weer wat water uit het flesje lopen, zie het probleem niet 😅).
Wij hebben er 1 van de action. Niet te duur, 40 euro. Bevalt erg goed, stand voor flesjes, te doseren in 4 stappen. Maar tussendoor ook stop te zetten. Erg tevreden over.
Wij hebben die van de action! Echt een top ding, perfecte temperatuur voor een flesje. Ziet er nog mooi uit, dus geen lomp ding in de keuken. Flesje is super snel klaar zo!
Wij hebben ook de baby brezza heet water dispenser! Die met 3 temperaturen. Echt FANTASTISCH! Je tapt t water zo in het flesje, water blijft altijd op temperatuur in dat ding. Poedertorentje er naast en hoppa! Binnen 10 sec een fles klaar!
Wij hebben ook de baby brezza heet water dispenser! Die met 3 temperaturen. ...
Wij hebben deze ook! Vind dus alleen het water met de heetste stand (rood) alsnog vrij lauw bij ons. Bij jullie niet? Twijfel dus of die wel genoeg verwarmd hier🤣