14 Reacties

vorig jaar

Misschien een Etos bij jou in de buurt? Sommige filialen verkopen namelijk ook de flessen

vorig jaar

Je moet even geduld hebben en wachten tot er voorraad binnenkomt, momenteel is het drama. Goed zoeken online wil wel helpen, en blijven kijken of mailen wanneer ze voorraad krijgen. En idd je Etos checken, die kunnen ook wel vertellen vaak wanneer er weer nieuwe voorraad binnenkomt. Al zei onze Etos wel dat het uit het assortiment gaat binnenkort.

vorig jaar

Hegen wordt ook op Ali express verkocht, sommige verkopen ze door via bol.com dat is wel even om op te letten!! Hegen werkt er hard aan om dit te bestrijden

vorig jaar

Ik had ze laatst nog bij Babypark gezien.

vorig jaar

Kruidvat op voorraad:)

vorig jaar

Reactie op beau07

Hegen wordt ook op Ali express verkocht, sommige verkopen ze door via bol.c ...
Ik heb dus gisteren nog hegen flesjes besteld via bol. Als verkoper staat Hegen zelf genoemd met het Hegen logo. Nu twijfel ik dus of ik die moet houden 😂

vorig jaar

Kruidvat op voorraad:)
Ik heb nog nooit Hegen flessen gezien bij de Kruidvat 🤔

vorig jaar

Reactie op mama-anna

Ik heb dus gisteren nog hegen flesjes besteld via bol. Als verkoper staat H ...
Je kan eventueel hegen Mailen? Sorry voor de twijfel die door me bericht toeslaat, maar kan het beter benoemen aangezien hegen dit laatst aangaf zelf..

vorig jaar

Reactie op lndrn

Ik ook niet… 😕

vorig jaar

Reactie op lndrn

Oh hier verkopen ze die wel.. bij babypark idd! En als je googled zie je nog op veel sites.

vorig jaar

Reactie op beau07

Je kan eventueel hegen Mailen? Sorry voor de twijfel die door me bericht to ...
Heb net t kVk nummer gecheckt als een ware detective; is van de distributeur van Hegen in NL, dus ik zit goed! 😊