8 Reacties

12 dagen geleden

Het kan zeker goed gaan, er zijn meer vrouwen met bloedverlies (vroeg) in de zwangerschap. Goed dat je contact hebt gezocht met je verloskundige. Hopen en bidden dat het meevalt. Sterkte!

11 dagen geleden

Ik heb afgelopen maart een miskraam gehad. Ik was ietsjes verder 8+4. Bij mij begon het eerst met helderrood bloedverlies, 1 tot 2 dagen later zette het door en kreeg ik pas de stolsels etc. Hopelijk is het bij jou niet zo! Ik ga voor je duimen 🍀🤞🏼

11 dagen geleden

Hoe is t nu met je? Ik ben nu 4+3 en had vanmiddag wat oranje/lichtbruine afscheiding. Verloskundige gebeld, die vroeg of ik buikpijn had (nee) en vond het onschuldig klinken. Daarna ineens ook tot 2 keer toe wat helderrood bloed, maar alleen bij het afvegen. Ik merk dat ik me veel zorgen maak. Zet het door? Hele nare onzekerheid. Hoop echt voor jou dat het goed is en dat er verder niks gebeurt.

11 dagen geleden

Reactie op Anouk Michelle

Ik heb afgelopen maart een miskraam gehad. Ik was ietsjes verder 8+4. Bij m ...
Ha Anouk, wat vervelend om te horen… sterkte! Mag ik vragen of het bloedverlies ook echt flink aanhield? Had je er ook veel last bij?

10 dagen geleden

Reactie op Bregg

Ha Anouk, wat vervelend om te horen… sterkte! Mag ik vragen of het bloedver ...
Dank je, inmiddels zijn de emoties gezakt! Toen ik mijn miskraam kreeg begon het zondag met helderrood bloedverlies ik gebruikte toen een inlegkruisje. Op maandag bij de verloskundige werd het bevestigt dat het een miskraam werd en zette het door, en het hield inderdaad flink aan. Zo erg dat ik van de verloskundige naar het ziekenhuis moest, omdat ik teveel bloedverlies had. Ik liep heel de tijd door en moest mij in een half uur 3 verschonen, ik gebruikte toen always night. In het ziekenhuis heb ik echt kraamverband moeten gebruiken. Het gekke is dat ik nooit last van krampen of pijn heb gehad. Ik ben een apart geval denk ik.

10 dagen geleden

ik had gister ook ineens helder rood bloedverlies.. voelde het gewoon lopen , net als bij ongesteldheid. ben zo bang nu, niet normaal..

9 dagen geleden

Reactie op Roosviceee

ik had gister ook ineens helder rood bloedverlies.. voelde het gewoon lopen ...
bij mij was alles goed gelukkig!

9 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad in een vorige zwangerschap. Is goed gegaan! Waarschijnlijk gesprongen adertje omdat je doorbloeding veel hoger wordt.