7 Reacties

één maand geleden

Is het geen hematoom in je baarmoeder? Dat gaf bij mij herhaaldelijk bloedingen. Ook veel oud bloed inderdaad bij het afvegen.

één maand geleden

Reactie op Kiki211124

Is het geen hematoom in je baarmoeder? Dat gaf bij mij herhaaldelijk bloedi ...
Nee, op de echo’s is niets te zien. Ze gooien het nu op een ‘poreuze baarmoedermond’ heb ook veel en vaak kortdurende actieve bloedingen..

één maand geleden

Heel veel beterschap en blijf rustig aan doen…❤️

één maand geleden

Hey hey, geen tips maar ik heb dit ook gehad bij de eerste zwangerschap. Van 4 t/m 40 weken constant bloedverlies bij de normaalste dagelijkse bezigheden. Hebben ook nooit niks kunnen vinden maar het is idd erg frustrerend en angstig. Het komt goed!!

25 dagen geleden

Hi hi kan het misschien handig zijn om een uitstrijkje te laten maken? Wellicht dat de cellen bij je baarmoeder mond geïrriteerd zijn? Wellicht heb je een PAP score die kan verklaren waarom je bloedverlies hebt

25 dagen geleden

Reactie op nossabebe

Hi hi kan het misschien handig zijn om een uitstrijkje te laten maken? Well ...
Hoi Dankje voor het meedenken 😊. Ik heb een pap gehad met 18 weken toen ik de voor de eerste keer het bloed verlies had. Zijn geen verkeerde cellen aangetroffen en geen soa’s. Dus daar ligt de verklaring ook niet…

25 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde... nu 30 weken zwanger en nog steeds.. zh in, zh uit.. nooit een verklaarbaar reden gevonden tot nu toe behalve inderdaad een poreuze baarmoedermond. Privé even berichten?