6 Reacties

vorig jaar

Ik ga een box kopen met afdruk van geboortekaartje erop. Dan kan ik daar ook een eerste knutsel of zoiets in doen. Kijk eens op mikki.joan

vorig jaar

Ik heb verschillende dozen waar dit soort dingen inzitten. Van de geboorte zit alles in zo鈥檔 speelkoffertje die ik heb laten maken met haar naam erop. Alle kaartjes zitten in een rituals doos (zo鈥檔 cadeau verpakking).

vorig jaar

Reactie op CynthiaR

Ik heb verschillende dozen waar dit soort dingen inzitten. Van de geboorte ...
Was bij ons eerste kindje trouwens, ga het nu weer zo doen denk ik. Daarnaast overigens ook een invulboek van het eerste jaar en een fotoalbum per jaar.

VRIEND

vorig jaar

Ik heb alle eerste spulletjes van de oudste in een hele mooie geschenkdoos van de Rituals gedaan. Neus daar vaak nog weleens doorheen. Nu voor de jongste ook zo鈥檔 doos klaarstaan 馃槝

vorig jaar

Je kan ook even googlen op 'memory box baby'. Hier zitten eventueel ook zakjes en vakjes in voor de diverse 'herinneringen'. Bij mij staat deze op de kraamcadeau lijst (ik hoef zelf al die zakjes etc. niet): https://www.prenatal.nl/prenatal-bewaardoos-hout-brown-5405866/?utm_source=376235_www.lijstje.nl&utm_medium=affiliate&sv1=affiliate&sv_campaign_id=376235&awc=12474_1732865558_1eb1aa55601b20897d031e05ec9b7548&utm_content=custom_deeplink

vorig jaar

Je kunt een leeg fotoalbum kopen. Zijn wel te krijgen bij de action in verschillende diktes.