12 Reacties

6 maanden geleden

Bij ons ook, en hij wordt ook ineens zo vaak wakker in de nacht 🥲

6 maanden geleden

Reactie op Angeline30

Dat is vervelend! In de nacht blijft hij bij ons wel goed slapen gelukkig.

6 maanden geleden

Dit hebben wij ook gehad maar dan eigenlijk van 2 tot 5 maanden. Sinds 2 a 3 weken maakt hij in eens weer langere slaapjes. Gaat vanzelf weer over

6 maanden geleden

Reactie op Angeline30

Bij ons ook! Ik dacht eigenlijk dat dit de slaapregressie was😅 ze is wel 5 maanden, maar volgens mij kan het tussen 4-6 maanden.

6 maanden geleden

Jep, heel gek! Maar wel vrolijk en ineens weer na een uur wakkertijd moe.. lijkt even terug te vallen.

6 maanden geleden

Ja bij ons ook.. 2 tot de 3 maanden werd hij maar 1 X per nacht wakker, daarna 2x en nu elke 1,5-2 uur al 2-3 weken lang. Ook rond 4:00 gewoon klaar wakker en willen spelen.. overdag houden we het schema aan van droomplan, en dat gaat goed, drinkt ook genoeg.. iemand nog tips? ben zó moe.. weet echt niet hoe ik werk moet volhouden zo 🫩

6 maanden geleden

Heeft hij die lange dutjes vanaf zijn geboorte gedaan? Of eerst wel, toen niet, toen weer wel en nu weer niet?

6 maanden geleden

Reactie op Gezelligdatjeerbent

Heeft hij die lange dutjes vanaf zijn geboorte gedaan? Of eerst wel, toen n ...
Nee lange dutjes is hij pas gaan doen vanaf 13 weken ongeveer, tot afgelopen week.

6 maanden geleden

Hier eerst ook. Heeft 2 weken geduurd. Nu weer langere dutjes, overdag gaat super. Nu is ‘s avonds/‘s nachts een drama. Ze slaapt elke keer pas rond 22:00 ‘s avonds en wordt veel wakker in de nacht. Ik denk slaapregressie… het is zwaar pff

6 maanden geleden

Reactie op Dreamyx

Bij ons ook! Ik dacht eigenlijk dat dit de slaapregressie was😅 ze is wel 5 ...
Je rekent vaak vanaf de uitgerekende datum. Dus als je baby eerder geboren is, komt die regressie vaak wat later.

6 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Ook korte dutjes en niet meer in slaap te krijgen erna. Onze dochter is gecorrigeerd bijna 5 maanden. Nachten vanaf 19-7u gaan wel (nog) heel goed

6 maanden geleden

Reactie op Laaaura

Je rekent vaak vanaf de uitgerekende datum. Dus als je baby eerder geboren ...
Ah ze is een week eerder dan haar uitgerekende datum geboren, dus alsnog 5 maanden.