17 Reacties

vorige maand

Ziet er niet uit als herpes, die krijg je ook niet opcje billen geloof ik? Vind het er wel heel raar uitzien. Hopelijk helpt het zalfje!

vorige maand

Ik lees even met je mee.. Onze dochter heeft dit ook! Onze huisarts doet het af als luieruitslag.. Hebben al van alle handen crèmes geprobeerd, maar niks werkt tot nu toe.. Smeren nu sinds vanmiddag met Aldanex, hopen dat dat werkt..

vorige maand

Reactie op EosOrchid

Ik lees even met je mee.. Onze dochter heeft dit ook! Onze huisarts doet he ...
Ziet dat er ook echt zo uit? Kan weinig vergelijkingsmateriaal vinden op Google! Vind het niet echt luieruitslag zelf… althans dit nog nooit zo meegemaakt. 😕 Mocht je zalfje werken horen we het graag!

vorige maand

Ik herken t ook echt niet als luieruitslag. Wat ziet het er vervelend uit zeg..! K heb even met je foto via Google foto's gezocht maar daar kwam ik ook niets tegen.. Toevallig al ander merk luiers of doekjes geprobeerd? Of zit t echt alleen op billen? Want dan zou je ook plekjes op voorkant / liezen verwachten

vorige maand

Reactie op Babyboy🍀

Ziet dat er ook echt zo uit? Kan weinig vergelijkingsmateriaal vinden op Go ...
Ik vind het zelf ook niet op luieruitslag lijken hoor, maar de huisarts zei dat het absoluut geen schimmel was 🤷🏼‍♀️ wij hadden er ook nog enorme roodheid bij, dat is nu met een halve dag smeren wel weg. De open vlekken nog niet. Mocht de miconazol helpen bij jullie dan laat het ook even hier weten, dan gaan wij die ook halen 😅
Schimmel zag er bij m’n zoontje ook zo uit alleen minder plekjes 2/3 dagen gesmeerd met miconazol en het is bijna weg

vorige maand

Hoe gaat het nu? Merk je al iets van verschil? Bij ons waren de vlekjes veel groter geworden, echt grote open plekken. Dus hebben waarschijnlijk niet hetzelfde.. Bij ons heeft die nieuwe crème wel gewerkt, het is nu bijna dicht 🥳 kan helaas geen foto's uploaden, maar mocht het bij jullie ook erger worden is het het proberen waard.

vorige maand

Reactie op EosOrchid

Hoe gaat het nu? Merk je al iets van verschil? Bij ons waren de vlekjes vee ...
Dank voor de tip, ik ga het vandaag nog ophalen! Wellicht heb ik te weinig geduld maar met de miconazol geen verschil.. Eerder uitbreiding, nu ook helemaal rood eromheen.. Dus ik ga jouw zalf proberen! 😄

vorige maand

Mijn dochter had dit ook als baby, scheen toen eczeem te zijn & verergert door haar koemelk allergie die ze toen had. Inmiddels overheen gegroeid en deze klachten niet meer. Heeft je kindje andere klachten ook? Of echt alleen dit?

vorige maand

Reactie op EosOrchid

Hoe gaat het nu? Merk je al iets van verschil? Bij ons waren de vlekjes vee ...
Het lijkt rustiger te worden, dank voor je tip! 😁

vorige maand

Heb je een ander merk luiers geprobeerd? Mijn oudste is allergisch voor pampers, en krijgt daar blaasjes/blaren van die uiteindelijk ook open gaan. Zolang we eco luiers gebruiken gaat het gelukkig goed!

vorige maand

Mijn baby heeft dat ook, het zijn van zulke blaasjes of niet? Wij doen bij (bijna) elke verschoning, en om de 2 uur, er zwarte thee op. Dat wil zeggen je zet een kopje goed sterke zwarte thee. Die laat je afkoelen, en doe je in een potje/glaasje of iets dergelijks. Ik zelf gebruik een pomp despenser. De zwarte thee doe je op een wattepat en dat je hou er ca 3 min tegen aan (die 3 min lukt bij ons niet echt maar wel 1 min.) sinds we dit effectief doen, is het een stuk minder geworden.

vorige maand

Bij ons dochtertje ziet het nu wel echt uit als schimmel (witte rand eromheen), maar het is nu vrijdag… moet ik nu tot maandag wachten? Ik weet het niet zo goed

vorige maand

Reactie op Opgoedgeluk

Bij ons dochtertje ziet het nu wel echt uit als schimmel (witte rand eromhe ...
Zou ik niet doen

vorige maand

Reactie op Linda-91

Zou ik niet doen
Bellen naar de HAP. Zij zijn getraind om een inschatting te maken en wellicht kunnen zij gewoon een receptje uitschrijven na het bekeken te hebben

vorige maand

Reactie op Opgoedgeluk

Bij ons dochtertje ziet het nu wel echt uit als schimmel (witte rand eromhe ...
Miconazol crème hoeft niet op recept, kan je zelf halen ☺️