31 Reacties

2 jaar geleden

Ik drink alleen Pickwick Rooibos mango Peach. Ook omdat ik meer waarde hecht aan mijn 3 cappuccino per dag 🙈

2 jaar geleden

Ik ga heel goed op rooibos caramel & ginger en camomile honey

2 jaar geleden

Deze staat op mijn bureau nu! Ik vind hem heerlijk 😀 drink ook heel veel Camille thee

2 jaar geleden

Pickwick rooibos variatie box en losse gember in heet water tegen de misselijkheid. Koffie gaat er op dit moment toch niet in door het misselijke gevoel🫣

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Ik drink alleen Pickwick Rooibos mango Peach. Ook omdat ik meer waarde hec ...
Dat is ook mijn favoriete op dit moment!

2 jaar geleden

Reactie op QueenElise93

Pickwick rooibos variatie box en losse gember in heet water tegen de missel ...
De variatiebox is ook mijn favoriet!

2 jaar geleden

Ik kan de thee van de Tea Bar van harte aanraden. Met name Mon Cheri en Orange Nightfall vind ik erg lekker (momenteel even niet, want door de zwangerschap lust ik ineens helemaal geen thee meer, maar een paar weken geleden dronk ik die nog heel graag). Op hun website hebben ze zelfs een speciaal gedeelte met thee die geschikt is bij zwangerschap, zie https://www.teabar.nl/wellness/zwangerschapsthee/

2 jaar geleden

Hier deze twee: - Herbal Super Blends Immunity van Pickwick - Herbal Super Blends Energy van Pickwick

2 jaar geleden

Ik drink voornamelijk rooibos, heerlijk om de dag mee af te sluiten

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Ik drink alleen Pickwick Rooibos mango Peach. Ook omdat ik meer waarde hec ...
Ik heb de rooibos mango peach van de lidl… drink ik echt de hele dag door haha

2 jaar geleden

Hey! Leuke topic! Clipper met kamille en peach (heerlijk om de dag mee af te sluiten) Zonnatura brandnetel Zonnatura kamille (start ik de dag soms mee bij misselijkheid) (En wat dingen die al genoemd zijn zoals rooibos mango peach en de clipper die je zelf noemde, echter drink ik ook veeeel minder thee sinds de zwangerschap, normaal de hele dag door maar nu maar 1 en soms 2 koppen op een dag, maar opeens kan ik niet meer tegen groene thee in de ochtend en hou ik van koud drinken 😂)

2 jaar geleden

Ik dronk al Pickwick gember citroen en ik denk dat dat ook wel mijn redding is omtrent de misselijkheid, maar moet zeggen dat het me inmiddels ook wel m'n neusgaten uitkomt 😂 ik vind nu eigenlijk bijna niets meer lekker...

2 jaar geleden

Kurkuma thee staat op zwangeren portaal dat je het niet "mag". Moest even zoeken waar ik het ook alweer gelezen heb want zwangerhap staat t niet op. Ik drink vooral verse gemberthee nu. En rooibos honing.

2 jaar geleden

Ik heb zo'n variatiebox van Pickwick met cafeïne vrije thee. Zitten lekkere smaken tussen.

2 jaar geleden

Hoi Fleur, ik drink ook graag Clipperthee. Ik ben zelf gestopt met het drinken van de Zen Again, omdat ik op internet las dat ginko niet geschikt zou zijn voor tijdens de zwangerschap, maar het werd me ook niet helemaal duidelijk. Ik zag verschillende dingen. Weet jij dit toevallig wel 😊?

2 jaar geleden

Ik ben gek op deze! En Pickwick heeft ook nog een ander variatiedoosje zonder cafeïne ☺️

2 jaar geleden

Er zit in zoveel kruidenthee zoethout, ik vind het nu echt een zoektocht om lekkere thee te vinden . Want ik houd ik niet van rooiboos

2 jaar geleden

Reactie op YdJ

Ik ben gek op deze! En Pickwick heeft ook nog een ander variatiedoosje zond ...
Ik ook! Echt heerlijk deze.

2 jaar geleden

Hihi grappig! Bij mij is het juist andersom! Ik drink geen koffie meer omdat ik meer waarde hecht aan mijn thee! Mijn favoriet is op dit moment Genmaicha, Japanse groene thee met gepofte rijst! Echt heerlijk en de helft cafeïne dan een normale kop groene thee! Ook drink ik graag citroenmelisse uit eigen tuin en verse gember met citroen:-)

2 jaar geleden

Ik ben niet zo van de koffie maar ik ben echt gek op thee. Vond het echt lastig welke ik nu wel of niet kan drinken. Bedankt voor het openen van de topic! Zelf dronk ik veel verse muntthee. De misselijkheid maakt het lastig om te lang hetzelfde te drinken. Rooibos verdraag ik af en toe. Ga zeker wat dingen uitproberen na het lezen van deze post