31 Reacties
2 jaar geleden
Deze staat op mijn bureau nu! Ik vind hem heerlijk 😀 drink ook heel veel Camille thee

2 jaar geleden
Pickwick rooibos variatie box en losse gember in heet water tegen de misselijkheid. Koffie gaat er op dit moment toch niet in door het misselijke gevoel🫣
2 jaar geleden
Reactie op M_1986
Ik drink alleen Pickwick Rooibos mango Peach.
Ook omdat ik meer waarde hec ...
Dat is ook mijn favoriete op dit moment!
2 jaar geleden
Ik kan de thee van de Tea Bar van harte aanraden. Met name Mon Cheri en Orange Nightfall vind ik erg lekker (momenteel even niet, want door de zwangerschap lust ik ineens helemaal geen thee meer, maar een paar weken geleden dronk ik die nog heel graag).
Op hun website hebben ze zelfs een speciaal gedeelte met thee die geschikt is bij zwangerschap, zie https://www.teabar.nl/wellness/zwangerschapsthee/
2 jaar geleden
Hier deze twee:
- Herbal Super Blends Immunity van Pickwick
- Herbal Super Blends Energy van Pickwick
2 jaar geleden
Reactie op M_1986
Ik drink alleen Pickwick Rooibos mango Peach.
Ook omdat ik meer waarde hec ...
Ik heb de rooibos mango peach van de lidl… drink ik echt de hele dag door haha
2 jaar geleden
Hey! Leuke topic!
Clipper met kamille en peach (heerlijk om de dag mee af te sluiten)
Zonnatura brandnetel
Zonnatura kamille (start ik de dag soms mee bij misselijkheid)
(En wat dingen die al genoemd zijn zoals rooibos mango peach en de clipper die je zelf noemde, echter drink ik ook veeeel minder thee sinds de zwangerschap, normaal de hele dag door maar nu maar 1 en soms 2 koppen op een dag, maar opeens kan ik niet meer tegen groene thee in de ochtend en hou ik van koud drinken 😂)
2 jaar geleden
Hoi Fleur, ik drink ook graag Clipperthee. Ik ben zelf gestopt met het drinken van de Zen Again, omdat ik op internet las dat ginko niet geschikt zou zijn voor tijdens de zwangerschap, maar het werd me ook niet helemaal duidelijk. Ik zag verschillende dingen. Weet jij dit toevallig wel 😊?
2 jaar geleden
Hihi grappig! Bij mij is het juist andersom! Ik drink geen koffie meer omdat ik meer waarde hecht aan mijn thee! Mijn favoriet is op dit moment Genmaicha, Japanse groene thee met gepofte rijst! Echt heerlijk en de helft cafeïne dan een normale kop groene thee! Ook drink ik graag citroenmelisse uit eigen tuin en verse gember met citroen:-)
2 jaar geleden
Ik ben niet zo van de koffie maar ik ben echt gek op thee. Vond het echt lastig welke ik nu wel of niet kan drinken. Bedankt voor het openen van de topic!
Zelf dronk ik veel verse muntthee. De misselijkheid maakt het lastig om te lang hetzelfde te drinken. Rooibos verdraag ik af en toe. Ga zeker wat dingen uitproberen na het lezen van deze post