43 Reacties

25 dagen geleden

30 weken zwanger van een meisje 馃挅 heel dankbaar dat ik zwanger mag zijn maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het pittig heb. Ik geef al sinds week 4 over (HG zwangerschap). Verschillende medicatie gehad maar niks hielp en ik kreeg er nare bijwerkingen van. Nu maar de tijd uitzitten.. daarnaast sinds week 14 veel bekkenpijn. Schijnbaar is mijn ijzer ook laag. Verder veel last van hormonen. Gelukkig kan ik met 32 weken met verlof en dan hopelijk wat in de rust. Zwanger zijn is mooi maar dat het zo zwaar kan zijn, had ik niet verwacht. Ik hoop dat daarom de bevalling mee gaat vallen

25 dagen geleden

Reactie op Rialdac

30 weken zwanger van een meisje 馃挅 heel dankbaar dat ik zwanger mag zijn ma ...
Oh dat is wel echt minder als je en HG en bekkeninstabiliteit hebt. Heerlijk dadelijk genieten van je verlof! Gewoon positief instaan dan heb je al het halve werk overwonnen met de bevalling. Ik ging er bij onze dochter toen heen open in. Zelf een zware en lange bevalling gehad met complicaties maar ik kijk er goed op terug. Zodra zij eruit was, was ik ook alles weer vergeten en zou ik het zo weer doen. Logisch want ik ga bijna weer bevallen馃ぃ馃コ Dus komt echt goed. Succes met de laatste loodjes 馃┓

25 dagen geleden

Hier nu 29+3 weken zwanger van mijn eerste dochtertje 馃挆 Sinds vrijdag nac ...
He gets! Wat een vervelende situatie zo. Hoe gaat het nu?