42 Reacties
2 weken geleden
Niet 😅
Ze valt in slaap aan de borst, of mijn man wiegt haar. En als ze in bed moppert dan moppert ze lekker een eind weg, maar als het over gaat op huilen dan komen we er bij en pakken haar op, want anders wordt ze overstuur en slaapt ze al helemaal niet meer.
Als ze huilt om te ontprikkelen/te vechten tegen de slaap dan is dat tijdens het wiegen
2 weken geleden
Ik ben echt te zwak om te laten huilen 🤣 soms wil ze gewoon nog even wakker zijn en aandacht kriebelen of dat ik tegen haar praat en dan als ze slaapt sneak ik de kamer uit. Hier ook borstvoeding trouwens. Ik ben ook altijd wel benieuwd hoe andere moeders dit doen trouwens en of het werkt bij het slapen als je ze even laat huilen en hoe lang het bijvoorbeeld duurt voor je echt dat verschil kan zien.
2 weken geleden
Ik laat hem niet huilen. Wel wat jammeren als hij even vecht tegen de slaap. Ik ben nu bezig met het zelfstandig in slaap laten vallen. Beetje laat misschien maar ik heb hem altijd in slaap gewiegd al voedende aan de borst. Nu krijgt hij de borst terwijl ik op ons bed zit. En dan leg ik hem wakker in zn bed en blijf ik bij hem eerst een hand op zn rug en dan langzaam ga ik steeds verder weg. Het gaat nu zonder dat hij eerst begint te huilen. Het is een stap voor stap proces waar we nu al een maand inzitten ofzo. Ik vind een veilige hechting en het zich veilig voelen in bed belangrijker dan dat hij snel zelfstandig in slaap valt.
2 weken geleden
Echt huilen gebeurt bij ons eigenlijk niet. Een beetje jammeren wel soms paar minuten bij in slaap vallen. Maar dan zing ik een liedje over de babyfoon en is het over.
2 weken geleden