11 Reacties

10 uur geleden

Niet 馃 Wij blijven voorlopig gewoon nutrilon 2 geven. Gaan niet over naar gewone melk

10 uur geleden

Ik had het een keer in een open beker gedaan (halfvolle melk) en ze vond het eerlijk 馃槄. Moet zeggen ik had het echt heel apart gevonden als zij geen koemelk zou lusten, aangezien ik echt veel melk dronk tijdens de zwangerschap (nu ook, ik ben gek melk馃槀). Je kan dus misschien zoiets proberen? Of idd mengen als je baby het echt niets vindt, zou dan niet meteen 50/50 doen maar langzaam verhogen.

10 uur geleden

Wij hebben het gewoon eens gegeven (koud) om te kijken hoe hij zou reageren, nou ging er zo in, hij vond t heerlijk. We maken nu eerst onze voorraad opvolgmelk op en gaan dan over

10 uur geleden

Ik zou het gewoon koud in een gewone beker proberen. Je kunt altijd nog mengen.

9 uur geleden

Gewoon zo over gegaan, vond het gelijk prima. 鈥榮 ochtends en 鈥榮 avonds doe ik het nog in een fles. Tussen de middag een open beker.

9 uur geleden

Soms drinkt ze 鈥榮 middags gewone melk, warm in haar flesje.. heb het in een rietjesbeker en tuitbeker geprobeerd maar dat vond ze maar gek 馃ぃ

8 uur geleden

Ik ben de borstvoedinng gaan afbouwen en geef over de middag nu volle melk in haar rietjesfles. Gaat voorlopig prima.

8 uur geleden

Mijn zoontje krijgt nu overdag als ik er niet ben een beker halfvolle melk in plaats van borstvoeding en dat vindt ie heerlijk! Hij drinkt het beter dan de afgekolfde melk.

1 uur geleden

Wij zijn gestart met een (kleine) fles warme koemelk, drinkt ze prima op. Binnenkort ook vanuit de open beker proberen

1 uur geleden

Ik mn eerste gewoon melk gegeven vond het gelijk fantastisch . Ze krijgt nu 3jaar nog steeds bekertje warme melk voor op bed 馃槄

23 minuten geleden

Wij waren niet perse van plan (al) over te gaan op gewone melk, maar ze wilde een paar dagen terug uit de mok van mijn man drinken waar melk in zat. Toen ze dat eenmaal had geproeft wilde ze niet meer stoppen 馃ぃ geloof dat mengen niet nodig is 馃槄